Gå til innhold

www.spisdegslank.no Lavkarbodiett!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har fulgt opplegget her? Er dette helt det samme som ketolysekuren?

 

Og er ikke dette noe for de som bare skal ned litt? Hva med vedlikehold av kostholdet for dere som har oppnådd trivselsvekt? hvor lenge går dere på diett? 8 uker? og hva deretter? går man opp i vekt etterpå ?

 

Skal ikke klage, har bare litt som sitter igjen etter 2 barn, men ønsker generelt å legge om kostholdet mer siden vi ikke har like god tid til trening hver uke..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...