Twintipp og himmelblå Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Jeg ringte han nettopp og spurte om han ikke savnet mamma.. Nei var svaret i klartekst:-p Jo, nå må du komme hjem og kose med mamman din svarte jeg, Nei, være mimmi beppe jeg. Koselig unge jeg har! Har du blitt rusk spurte jeg, Ja, sier han før han gir fra seg telefonen.. Ha ha, ja ja... Tvangstrøye neste:)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 hahahaha, sånn har det vært noen ganger hos oss også ja. momo og ba er stor stas!
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 Klassisk... ;-) Disse besteforeldrene er populære, vet du.
Twintipp og himmelblå Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. januar 2008 Ja, tok hintet ha ha.... Trodde bare det skulle gå nooooen flere år før mamma bare var en kjedelig klump av en dust, hehe:)
Twintipp og himmelblå Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. januar 2008 Ja, he he... Tydeligvis. Og besteforeldrene synes ikke det var noe mindre stas.. Spurte de andre i selskapet om de fikk med seg hva han sa osv. Herregud, hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå