Øyboeren med to små <3 Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 har ikke spist noen søtsaker i det hele tatt eller drukket brus siden nyttårsaften, og det har allerede resultert i -2 - 2,5 kg..! dvs at alt av julekilo er borte, og jeg veier ca det samme som før jeg ble gravid..! da er det bare restkiloene igjen, går jeg ned ca 3 kg til, tror jeg jeg blir fornøyd...! trenger liksom ikke bli tynn, men vet at et er en vekt jeg trives med, selv om jeg nok fremdeles blir litt lubben.. det som teller er jo at JEG trives..! har faktisk kuttet ut smør også, og det enese jeg har drukket annet enn masse vann disse dagene er to kopper te uten sukker og to små glass juice uten tilsatt sukker.. så er storfornøyd....! det at jeg i tillegg fremdeles ikke har begynt å røyke igjen siden jeg sluttet da jeg ble gravid i november 06 (uteom festrøyking da) gjør meg veldig stolt..! håper bare jeg klarer å holde på det da..! men gleder meg litt til februar, når jeg kan tillate meg litt brus og snop på lørdager igjen.. bare i BEGRENSEDE mengder.. ikke sånn frotsing jeg har hatt ca annenhver dag i nov-des.. at jeg ikke har gått opp 10 kg de mnd er helt utrolig..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå