Meg + 2 prinsesser Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Jeg er ikke frøken blå, men kan jo svare? ;P Du må velge tekst eller bilde, såååå trykker du på tekst oppe til venstre. Der kommer det mange forskjellige teksttyper, velg en og dra den bort på vesten. Da kommer det opp en rubrikk i venstre hjørne der du kan skrive teksten. Er det noe du lurer på er det et blått spørsmålstegn der.
frøken blå Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Beklager, så ikke meldingen før nå..... Eldstemann bestilte ostesmørbrød til kvelds, så jeg har stått å laget det. Men du fikk heldigvis hjelp ser jeg! Fått det til? =)
Ajam Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2008 Det ordnet seg Frøken blå Hmmm.. ostesmørbrød høres godt ut..
frøken blå Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 Ja.... Hehe, ikke sant? Ostesmørbrød med tomatsaus og ketchup med godt krydder, tynne karbonadeskiver, litt sprøstekt bacon og ost oppå!! =) Hehe, sorry, mååååååtte bare =)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 6. januar 2008 #7 Skrevet 6. januar 2008 Bare koslig:) Ostesmørbrød sier dere!? NAM! Hehehe. Ah.. Jeg vil også ha, sulter jo snart ihjæl jeg:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå