Jannamor Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Hei og hopp jeg er 9+4 i dag (jeg tror jeg er 4 uker lengre, men verken bekreftet eller avkreftet, så vi holder oss til 9+4) Helt siden starten har jeg hatt veldig vondt i magen, klemmende, strekkende smerter. Legene sier at dette er slike ligament smerter og visstnok normalt. Ellers har jeg vært trørr, sliten og ekstremt kvalm. ømme og stooore boobs Poenget er at nå går ting veldig opp og ned. I går hadde jeg en veldig god dag. Nesten ingen magesmerter (ingen) og bare litt kvalm. I dag har jeg veldig vondt i magen igjen. For noen dager siden var jeg ekstremt kvalm, verre en vanlig. Er dette vanlig? At symptomer kommer og går? Sånn fra en dag til en annen? At man kan ha rolige perioder osv? Blir så vanvittig redd og super hysterisk, så ville høre om andres erfaringer Jeg har ingen blødninger utflod eller lignende
Jannamor Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 6. januar 2008 ingen? er så sinnsykt utafor tårene triller? litt oppmuntring?
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Det er helt naturlig og helt vanlig. Har hatt det slik selv, og vet at man blir litt engstelig når symptomene er borte. Men noen har symptomer hele tiden, andre har ikke symptomer i det hele tatt, og noen har som oss, litt fra og til Er du veldig engstelig angående dette så ring legen, spør om å få en ekstra kontroll eller en tidlig UL. Bedre med en sjekk for mye enn å gå og engste seg!
Jannamor Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2008 Skal få tidlig UL men det er jo fortsatt et par uker til. Legen sa mellom 10 og 12 et sted. Blir litt drøyt og ringe legen daglig hehe litt overhysterisk men godt og vite at jeg ikke er alene Det er så fælt. Alt er ille. Det er sånn at jeg ikke ksjønner hvordan jeg skal klare dette. Og i så mange mnd til? Og så resten av livet med bekymring. Jeg kan jo aldri være perfekt.. Nei dette er J......
dritgrei hei hei! Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 Hei du, jeg kan trøste deg jeg! Dette går fint, og det går over! Det er helt vajnlig at noen dager er bedre enn andre og at noen dager er helt jævlige. Det viktigste er at du tør å si det til noen og får lufta litt bekymringer, for dem er det ikke godt å bære på. Har du en kjærest? jeg håper han er snill med deg. antagelig trenger du bare at noen skal lage en middag til deg, rydde stua og gi deg en klem. Ikke vær redd du, for så lenge du ikke blør så er nok alt i skjønneste orden. Jeg har vært dritredd selv, de 15 første ukene, helt uten grunn. Nå virker det som om hormonene mine har tatt seg en pause, for jeg er ikke så redd mer... Derfor teker jeg at det høres riktig ut at du er ca 10 uker på vei. Ikke det at jeg er et ultralydapparat akkurat, men jeg hadde sånn vondt som du beskriver, og den sier de at skal avta rundt uke 12, også blir kvalmen og tårene litt bedre etterhvert også. Klem klem klem klem klem klem dette går då fint så fint!
Jannamor Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. januar 2008 Tusen takk! Det var veldig godt. Skuldrene sank et par hakk... Jeg har en fantastisk mann. Han er den aller beste i verden. Han har laget middag, og nå baker han brød fordi jeg hadde så lyst på (han er kokk) Så det blir godt. Snart skal vi snugle og se American Pie 2 på tv3. så 1ern i går. Veldig godt at flere n meg har det sånn. Jeg går og er kjempesinna på kranglesiden HAHAHAHA Det er så vanvittig deilig og lire av seg alt der. Mon tro om de tror jeg er litt gal, men jeg bryr meg ikke. Sinnahormonene må ut ...glis.. tusen takk for støtte. Alt ble bedre nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå