Gjest Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Det er andre gang på kort tid at NRK har sendt sport i barne tv tida, og flytta barne tv til NRK2 og NRK super. Det ER faktisk ikkje alle som har dei kanalane. Det analoge nettet er ikkje stengt enda. Tre-åringen min vart veldig lei seg. "Jamen, korfor får ikkje eg sjå Barne-tv??" sa han. Det er ikkje masse han får sjå på tv, men barne tv ser han kvar dag.(Og gleder seg til å sjå) Er det ikkje bedre å flytte den siste halvtimen av sporten? Det er lettare for voksne å godta at det programmet dei vil sjå går på ein kanal dei ikkje har... Eg har no skrevet mail til NRK og klaga.
♥Once♥upon♥a♥timeƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Synes dem kan flytte sporten, ikke barnetv. Tullete av NRK, men har sikkert med sponsorpenger og gjøre også. Bedre betalt for å klistre reklamenspottene sine på NRK 1. Selv om NRK i teorien ikke er sponset. Tull og tøys. Penger penger penger penger.
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Skriver under på denne, lilledrue! Har irritert meg i alle år! Sporten går foran alt, til og med nyheter!
☆Anonymia☆ Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 signerer denne.. jævla ¤%#¤#""#%¤&%&/ sport... greit nok at de kutter ut programmer for oss voksne på grunn av den men at ungene ikke kan få 30 minutter med barne tv er kvalmt..
MaaneMannen Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 ...vi har heldigvis alle kanalene, men endte allikevel med å se på slutten av hopprennet fordi unga heller ville se på hopprenn...
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 Som sagt skreiv eg mail til NRK. Ikkje at eg trur det gjer noken forskjell, men er iallefall greit å gje beskjed.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 6. januar 2008 #7 Skrevet 6. januar 2008 signerer denne. Har alle kanalene i stua, men der var det jo fotballkamp i barnetv tia. Har ikke alle kanaler på de andre tvene i huset.
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 6. januar 2008 #8 Skrevet 6. januar 2008 Barna bør gå først, og dem skal jo tross alt legge seg om kvelden også.. Så er veldig dunt av dem å gjøre det sånn.. Min er ikke så stor at han er avhengig av det, men han ser det gjerne.. men det er ikke noe han gir krav på enda.
RajaPia Skrevet 6. januar 2008 #9 Skrevet 6. januar 2008 Her ble det også en liten skuffet 2-åring. ( Ettersom det er lenge tiul alle /de fleste har nrk super , kunne de droppet å flytte barnetv dit i allefall!! Hvorfor ikke sette sporten over på nrk2 sier jeg , selv om jeg er glad i sport.
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #10 Skrevet 6. januar 2008 Ja, ikkje sant? Det er mykje bedre om dei flytter sporten.
MaaneMannen Skrevet 6. januar 2008 #11 Skrevet 6. januar 2008 Barne-TV går samtidig på NRK1 og Super hver dag til info...vi bruker å slå over på Super halv 6, så får de med seg litt mer før Barne-TV..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå