Gå til innhold

Hei alle sammen:) Noen med navn tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gar en liten gutt fra før som heter Sebastian. Er veldig fornøyd med navnet,men nå skal vi prøve å finne navn på nr to. Vi vet ikke om det er gutt eller jente,så det stå ganske åpent. Jeg blir helt gønn av alle liste og bøker. Men vil ha ett navn som er litt likt,som stå godt til hans navn,lengde osv... Noen med gode forslag? Både gutte og jente navn hadde vært knall;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så morsomt, for vi er også i samme situasjon :) Har også en Sebastian fra før. Vi har en god stund igjen, så har ikke bestemt oss for navn enda, men noen av navnene som står på listen vår er Jonathan eller Daniel hvis det blir gutt. Benjamin, Adrian og Christian har vi også pratet litt på. Blir det jente er det vanskeligere synes jeg, men Andrea, Christina og Vilde er navn vi har pratet litt på. Men gleder meg til å se om du får flere tips :)

Skrevet

Så koselig å høre.Vi har også Jonathan høyt oppe på listen vår:) Men jentenavn er værre. Tenkt litt på Madeleine eller Nathalie. Men vet ikke. Er jo så mange spesielle navn som er litt atig også,som jeg aldri ha tenkt på før. Fikk høre to stk i gå,men husker de ikke. Må tenke litt så skal jeg se om jeg kommer på de:) Er ikke så langt på vei selv,men syntes det var vanskelig med navn med nr en,så velger å begynne utrorskingen tidligere denne gangen :) Hvor langt på vei er du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...