Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 ...Og tror dere at musikken dere liker sier noe om dere som personer?
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Det må i såfall være at jeg er en utrolig allsidig og tja.... lett påvirkelig person! Jeg liker et veldig vidt spekter av musikk. Og ja, jeg mener at musikk kan fortelle mye om et menneske. Men du må trekke tid, sted og sitasjon inn i bildet. Nå hører jeg på "If you could see my eyes" med Almadrava, og det sier noe om dagen min......!
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Og hva slags musikk hører du på, siden du startet denne tråden?
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Jeg hører mye på litt teit rock som gjerne bråker masse, men har (hadde) kul attitude, som blant annet Skid Row,Bon Jovi, Linkin Park, Guns n Roses, Dream Theater. Og jeg er ofte litt harryteit og bråkete. Men føler meg kul, da;-P Av norsk musikk blir det mye Dum Dum Boys, CC Cowboys, De Lillos - på sommeren, mye fra Kirkelig kulturverksteds utgivelser. Mye flotte arrangementer og tekster. Musikk jeg koser meg med. På byen blir det typisk VG-lista og Voice - type musikk. Og når jeg ikke er i det teite rockhjørnet, så hører jeg mye klassisk. Anbefaler Iver Kleive! I bilen liker jeg best blues eller jazz, som får ned blodtrykket mitt, er så jævla hissig i trafikken. Eller country - god kjørefølelse.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 drukner mine kjærlighetssorger i Keane - akkurat nå... Klart musikkvalg sier noe om personen eller situasjonen...
Loglady Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 Akkurat nå er det Valkyrien Allstars for alle penga. Hardingfele er sterkt undervurdert. Er ellers Tom Waits fan, og det var bare starten på lista.
danieI Skrevet 6. januar 2008 #8 Skrevet 6. januar 2008 jeg er helt klart inni en keanperiode nå, selv uten kjærlighetssorg, funker uansett, og spess dagen derpå
pingu...... Skrevet 6. januar 2008 #9 Skrevet 6. januar 2008 Jeg hører på det meste...i dag har det gått i minor majority...litt fordi jeg hater. The Killers, Morrissey, Timbaland, Múm og Tortoise er bilcder akkurat nå
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #10 Skrevet 6. januar 2008 All slags metal og hard-rock (bortsett fra nu-metal) fra alle tiår, fra Led Zeppelin til Dimmu Borgir. Musikken er strake motsatsen til hvem jeg er som person. Jeg er en stille og avbalansert fyr. Noen får inntrykk av at jeg er overlegen, men finner fort ut når de blir kjent med meg at jeg egentlig er sjenert. Noen kan bli litt slitne av å være rundt meg. Ikke på grunn av meg, men av mine omgivelser, da jeg har en tendens til å "multi-taske". Kan godt høre på musikk, se på TV (med lyd) og ha på radio, samtidig kan jeg lese en bok, surfe internett eller noe annet...
¤MegOgMini¤ Skrevet 6. januar 2008 #11 Skrevet 6. januar 2008 Hører på ALT jeg.. det går etter humør, hvem jeg er med, og hva jeg gjør... Hører akkurat nå på Guns'N'Roses- Sweet child of mine
¤MegOgMini¤ Skrevet 6. januar 2008 #13 Skrevet 6. januar 2008 Musikken jeg hører på sier ingenting om meg, hvordan kan den det, når jeg hører på alt fra Syre til Classisk?? =)
Julie Angelica:) Skrevet 7. januar 2008 #14 Skrevet 7. januar 2008 Vangelis, Enya, Enigma og Jean Michel Jarre er mine favoritter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå