Gå til innhold

Hender og føter sovner heile tida...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Henden og føtene min har i d siste sovna (blir nummen) veldig lett når eg har lagt meg eller sover. Men no har dei begynt å gjør d sjøl om eg e oppe og bruker dei, sto å laga mat i stad og dei va skikkeli nummne og hadde ikkje følelse i dei..??! noken so veit ka d kan komme av? sambuaren min sa d e sikkert tegn på fødselen (ÅH, du e søt du kjære:))hehe!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og no merka eg plutselig at eg har svære vannbobler på hendene.. ?!?!

dei e mjuke og kjennes ut som vannballonga..

Skrevet

Skubba opp!:)

Skrevet

Mine fingre sover også. og jeg er bare 30 uker på vei,så får ikke håpe at det er noe fødsel på vei nei. he he.

Men jeg har litt vann i kroppen, og tror nok det er det. Tok det opp med legen sist jeg var der, og han sa det var normalt. Ikke noe å bekymre seg over. Men det er jo litt irriterende for det.

Skrevet

Carpal tunell syndrom fikk jeg beskjed om at det var. Hendene mine sovner/ sover hele tiden, det er vondt å sove, vanskelig å kjøre bil, å bake brød er et rent h*****e blandt annet.

Min mamma og storesøster hadde det også i sine svangerskap, og mamma er til og med operert for det. Men jeg er blitt lovet av jordmor at det 99 % sikkert forsvinner med en gang babyen er ute, for da går blodgjennomgangen tilbake til det normale. Håper jammen det, for ellers så lover jeg dere at det ikke blir noen flere barn på meg, ihvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...