Galskapens overhode Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Har skjønt at alt kan komme på en gang og at den kan komme i deler.. Er den som litt hardt fysisk sammenhengende slim?? Kom en forholdsvis stor og kompakt slimklump på papiret når jeg tørket meg i sted, og etter et døgn med mensmurringer begynner jeg nesten å lure på om dette kan ha vært deler av denne mystiske slimproppen.. Har ikke vært i kontakt med føden siden jeg ikke har hatt regelmessige kynnere eller rieliknende aktivitet..
Galskapens overhode Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 6. januar 2008 HAr sett mange skrive om den, men ingen som har sett den??
Niem og Patrick Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Min var en myk klump, litt rosaaktig-blank liksom..
*Super*Mamman* Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Min var akkurat som en blank geleklump med litt blod i . 2 x 2 cm kanskje... Var IKKE til å ta feil av iallefall.
smuppemor Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 Min havna i do, men av d jeg kunne se var d en rimelig bra slimklump, blank/hvit, som en stor klump utflod....og d var ikke til å ta feil av for den kom med et "puff", og small i doskåla
meg & to små vampyrer Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 Min var mer som gelatin, blank og kom i flere omganger over flere dager. Tydelig endring fra slik det var i månedene før:) Fikk det samtidig som kynnerne tok seg kraftig op og i løpet av en ukes tid ble mer plagsomme og hyppigere enn før.
fullrulleihuset Skrevet 6. januar 2008 #7 Skrevet 6. januar 2008 Den gikk i uke 32 i forrige svangerskapet. Kom på papiret etter do-besøk. Det var en geleaktig ganske stor klump, ca som en drue. Så ut som kompakt snørr :-/ litt sånn aspik farge.......... så ikke noe blod. Ble fødsel etter to uker. Jeg ringte føden for sjekk, fikk beskjed om å ta det med ro, ikke løfte tungt osv. Ble sykemeldt, jobbet 100 %.
Minnie Mom Skrevet 6. januar 2008 #8 Skrevet 6. januar 2008 Min var en stor klump med slim og med blod inni liksom, kom først en stor klump og så kom det litt neste gang jeg var på do også. Var ikke i tvil om hva det var.. ) 15 timer etterpå var gutten vår ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå