Gjest Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 I dag har han hjulpet til med å vaske stua og ryddet )
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 hahaha, og det er uvanlig for samboeren din eller? isåfall, gratulerer med et kupp.
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 uvanlig? ja, det kan jeg love deg.. kan flyte her før han rører en finger!!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 hehe. ok, kanskje han er på vei til å bli en ny og bedre mann.
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 eeeeeh,vel... hehe.. nå spiller han PS3 en ung fole i en gammel kropp.. han er jo 29 år og oppfører seg som en 16 åring ..
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 Oh. Jeg er imponert. Eller, jeg blir det den dagen du ikke blir overrasket og stolt over at han gjør det. Er ikke det en selvfølge da? Jeg har med ytterst få unntak vasket kåken alene på flere år. Vi er to som griser til her og da er vi to som vasker det vekk og...;-) (ungene teller ikke på husarbeidet før de blir slitt større;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå