Gjest Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Ble alenemor for noen dager siden, var på visning i dag på en halvpart av tomannsbolig. (leie) Fikk tlf nå om at den var min hvis jeg ville ha den:) Så nå har vi tre små etager å boltre oss på, 500m unna barnefar og barnehage. Den triste situasjonen tatt i betraktning, dette kunne ikke blitt bedre verken for oss voksne eller barna:)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Ikke noe som er bedre enn det da.. Gratulerer med leiligheten!!
Monajenten Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Åhh så bra!! Tenkte faktisk på deg i dag, og lurte på om du kom til å velge den leiligheten eller "forte" deg å kjøpe noe:-) Ønsker deg lykke til, og alt godt i tiden fremover:-)
Denice Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 Gratulerer så masse da!! Åå.. Jeg vil også flytte.. Har så bedriten leilighet her...
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 Jeg og barnefar har heldigvis et godt forhold, og jeg valgte å prioritere barna og den fleksibiliteten de får nå i forhold til oss voksne, framfor å hastekjøpe noe en annen plass. Det er jo i området jeg bor no jeg også vil kjøpe senere. Så nå får vi nesten alt som før i måten å bo på, like borti gata til pappa. Og det er verdt 10000 kr mnd for et år eller to hvis det gagner barna:))
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #7 Skrevet 6. januar 2008 Så flott at det ordnet seg! Gratulerer med ny leilighet!
Solitude Skrevet 6. januar 2008 #9 Skrevet 6. januar 2008 Ohh... det var godt å høre !!! Har tenkt mye til deg og ventet spent for å høre om du hadde ordnet det greit for dere. Er kjempeglad på dine vegne Er jo greit å få bolig situasjonen i orden, en ting mindre å bekymre seg over.... Lykke til med flyttingen
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #10 Skrevet 6. januar 2008 Tusen takk for det:) Er jo med en vond bismak, og er veldig spent på hvordan dette skal gå, men håper jo på det beste. Er i allefall glad for at jeg og barnefar bor i nabolaget til hverandre. Håper og tror det vil forenkle mye. Samme vennekrets for barna etc:) Satser på at det gode forholdet jeg og barnefar nå har skal vedvare, har også familie rundt som støtter oss, selv om de synes det er trist. Tar gjerne imot erfaringer om noen har å dele:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå