Pærefrø Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Blir jo helt på gråten her jeg nå... Ei jeg ikke har snakka så mye med i det siste skreiv til meg på msn i går... Ho hadde hørt at mannen hadde gått fra meg, og ho lurte på m det var noe ho kunne gjøre for meg. Ja sa jeg, jeg trenger å prate.... Og det kunne ho gjerne gjøre.... men ho ville også komme å hjelpe meg å finne stien opp til huset i dag, og måke parkeringa.... Så da stillte to venner opp for meg, de måka parkeringa og stien opp til huset for meg, men jeg kunne gå inn å koke kaffi.... Herregud så snille de er meg meg Blir helt på gråten jeg.... Og jeg skulle bare si fra om det var noe mer de kunne hjelpe med...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 så snille jenter!! kjekt med venner!
☆Anonymia☆ Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 så utrolig snilt gjort...=)=) har lest litt om deg her inne og fått med meg hva som har skjedd.. og jeg skulle ønske jeg kunne gjøre noe jeg også..helt for jævlig.. klem
juddellihuddelli Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Så fantastisk snille venner du har ja. Har fulgt en del av innleggene dine, vil bare si at jeg synes du har gjort et tøft og aldeles riktig valg, og du fortjener alt det gode som skjer deg (og vil skje deg fremover) Godt å ha gode venner rundt seg når ting er tøft. Stå på, synes du er tøff og flink. Klemmer fra meg!
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 Du fortjener alt godt nå. Håper alt ordner seg for deg og at du får det bra. Jeg synnest du var tøff som tok den avgjørelsen du tok og kom deg bort fra mannen din. Gir deg mange klemmer og ønsker deg lykke til videre. Stå på du er tøff og du har flere rundt deg som støtter deg
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 Ja, du fortjener alt godt som kommer din vei nå Utrolig snilt av dem!!
Pærefrø Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. januar 2008 Oppdaga jo at jeg hadde flere venner enn jeg trodde Tilogmed søster til barnefar tok kontakt i går, ho har brutt med familien, og ho ville gjerne snakke med meg.....og det var bare så utrolig godt at faktisk noen i familien hans tok kontakt.....
Nemesis Skrevet 6. januar 2008 #8 Skrevet 6. januar 2008 Godt å høre! Håper mange stiller opp i den første tiden, slik at du får andre ting å tenke på. Prøv å være aktiv, unn deg en god film, god mat, noen nye klær...et eller annet du liker å skjemme deg bort med. Har vært igjennom noe av det samme (ikke like ille men). Han gjorde det slutt pga en annen, det var trist og vondt og hele pakka. Men at han insisterte på å være sammen med henne fra dag en, ha henne hjemme hos seg første helga (hun bodde langt unna) og dro henne med på fest til kompiser o.l. mens jeg satt hos mamma og strigråt... det gjorde så sinnsykt vondt. Vanvittig egoistisk og respektløst. Når man har bodd sammen i flere år bør man ha såpass med empati for den andre at man klarer å ligge lavt i en periode til det værste har gitt seg. Håper hans venner/familie sier ham noen sannhetsord....slik behandler man bare ikke moren til sine barn! Har fulgt historien din, og synes det du har gått igjennom den siste tiden er umennesklig. Greit at man kan ha følelser både i den ene og andre retningen, forhold tar slutt og en sak har mist to sider, men at de skal flytte sammen i huset deres med en gang...? Og utsette deg for ukesvis med sjalusi og løgner før bruddet? Håper gresset smaker mugg på den andre siden! Hva var det som utløste bruddet til slutt forresten?
Nemesis Skrevet 6. januar 2008 #9 Skrevet 6. januar 2008 Gleder meg forresten til du kan se tilbake på dette og være glad for at det gikk som det gikk! Når du befinner deg i et forhold som fungerer, og finner ut at du har det myyyye bedre enn dere noen gang kunne fått det, med eller uten mannenappende kollegaer.
Pærefrø Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 6. januar 2008 Familien hans støtter han, de har allerede tatt ho andre inn i varmen. Det er vondt. de har helelr ikke spurt etter ungene. Det som utløste bruddet var at jeg tok han for meg, for han har ikke sett ungene på over en uke, har bastandig hatt andre ting å gjøre og prioritere, selv da han hadde fri. Han reiste ut når ungene var i barnehagen og kom hjem når de var lagt seg, stod ikke opp før langt utpå dag og reiste ut... Så jeg ba han om å prioritere ungene for en gangs skyld, og så ballet det bare på seg, spurte han rett ut om han ikke var glad i meg lengre, og han sa nei, så jeg spurte om han elsket den andre, men da visste han ikke. Så jeg ba han om å pakke sakene å komme seg til helvete ut herfra, og før han gikk, så skreiv han under på papirene. Han spurte meg også på fredag om jeg ikke hadde tenkt å flytte snart, men jeg finner ikke leilighet i løpet av noen få timer da... Han har lukket seg fullstendig inne nå, han tar ikke tlf, svarer ikke på mld, er ikke på msn, ingenting.... Han svarte meg på mld tidligere i dag, for jeg sa fra om at kalesja på båten var knekt og at all snøen kom inn i båten nå. Og så ba jeg han om å finne endag vi kunne sette oss ned å finne ut av hvordan vi skulle dele alt her nå....han skulle finne endag, men har ikke fått noe mer svar på det... Tror han sliter litt, for jeg begynner å lure på om alt ikke er som det skal mellom de to nå....tror det har gått litt fort... Han har ikke hat tid til å tenke tror jeg.....og helt ærlig nå, så kjenner jeg at jeg faktisk har litt vondt av han da, selv om det var hans valg, men jeg vet jo hva han går gjennom nå.....selv om det er til pass til han.... Velig vekslende følelser her nå....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå