pingu...... Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 hatet først: *jævla gamle spøkelser *5 januar *alenehet *regninger *tom konto *bergen *savn *avstand liker: *i morgen er det mandag og en ny uke som bare kan bli bedre *han fineste som er finest *at lillenydelig kommer hjem til meg igjen *kaffe
Ulme Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Hat *snømåking *alle nickerne som hetser meg *ingen middag *blakk Liker: *søndag *barnevakt *sex
Gjest -<<- Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Hat: -Sykere -Eksamen nærmere -Den nye, klinbare legen har søndagsfri Liker: -Søt familie
♥Prinzessin♥ Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Hat: - Fortsatt syk - Det forventes at jeg er på jobb imorgen, og det grytidlig - Mannen min har den eneste mobilladeren med seg, og jeg er fullsendig tom for strøm!!! - Huset er et eneste rot, og jeg har ikke energi til noe annet enn å sitte her...! Liker: - (Jeg tenker meg nøye om...)
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 *fyllesyke *fyllesyk-mat *vesketyver *altfor lenge å vente *savne *mimring *smilebilder *hotellfølelse *kanskje kommer kongen *SPANIA SNART! )
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 Hat: * vente på mens akkurat nå:/ * sette seg selv i en slik situasjon * men men * fluelik på dataskjermen Liker: * at mensen kommer
Synne&TheTerminator Skrevet 6. januar 2008 #7 Skrevet 6. januar 2008 Hater: Slanking Rydde. Håret mitt. Treige drittfyr vente 3 timer til jeg kan spise igjen sjokolade(fordi det er såå goooodt!) At Lucas er syk=( Liker:De fååå grammene jeg har gått ned:D Bajoneskinke,naaam! Dib!=D Kommer ikke på mer...=/
Synne&TheTerminator Skrevet 6. januar 2008 #8 Skrevet 6. januar 2008 Glemte en! HATER REGNVÆRET I BERGEN!!!
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #10 Skrevet 6. januar 2008 Hat: * Flybillett-priser * Leieboer som skal kastes ut, men som bare har forduftet og lar møblene stå igjen (dritten har ikke noe av verdi uansett) Liker: * Ungefri * Jula er over
danieI Skrevet 6. januar 2008 #12 Skrevet 6. januar 2008 hat januar fyllesjuk til ingen nytte han insomnia jævla ufrivillig ferie liker kjæresten at det er barnehage i morgen at ting forhåpentligvis blir normale snart snart februar
danieI Skrevet 6. januar 2008 #13 Skrevet 6. januar 2008 glemte å hate at det tar en time å få mat på døra
prekæs Skrevet 6. januar 2008 #15 Skrevet 6. januar 2008 Liker: Å ha en toåring i huset At han hadde et smil som "gikk rundt" ute i snøen i dag At han spiser igjen. At han sier så mye rart. At han mangler "pokerfjes" Hater:
¤MegOgMini¤ Skrevet 6. januar 2008 #16 Skrevet 6. januar 2008 Hat: FOR mye snø alt rotet jeg holder på å rydde... at Ting Tar Tid Å være alene :S Liker; LITT snø at det blir ryddig her at lillegull sover søtt uten mareritt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå