bomper`n Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 sønnen min er 2mnd. om kvelden sovner han ikke før kl tolv.. synes dette er seint da jeg er oppe med eldstemann kl 6. noen tips for og få han til og sovne før... eller kommer det med alderen og evt når sånn ca.. trøtt jeg;)
Hanne31 Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Dytter. Min sovner ikke før 5-6 tida, enten jeg legger han kl 19 eller ved midnatt. Fra han var nyfødt har han sovnet ved 1-2 tida, men de siste par ukene har det blitt 5-6. Utrolig slitsomt. Har fått høre at det går seg til. Håper det for jeg føler meg som en zombie om dagene. Er 2 mnd min også(10 uker).
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Ingen far i huset som kan ta eldstemann? Mine to har i alle fall lagt seg seint da de var bittesmå...nå legger snulla seg rundt 20, mens vesla på 3,5 mnd fremdeles sovner rundt midnatt. Hanne30: Når er det han våkner?
Hanne31 Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Dersom han sovner i 5-tida våkner han kanskje rundt 7 og er sulten, så sover han litt til og fra fram til klokken 11-12. Tar han opp og skifter på han, gir han mat og "leker" litt, så er han dødstrøtt igjen rundt 13.30. Da kan han fint sove i 3 timer. Han er stort sett våken resten av døgnet føles det som. Blir bare noen smådupper her og der. Vanskelig å få inn rutine på det og vanskelig å prøve å snu døgnet selv da jeg er helt utslitt på morgenen og pappaen er på jobb.
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 Sånn var snulla også nemlig...fikk råd på hs at vi skulle vekke henne kl 9 uansett. Da var jo hun og ikke minst vi foreldrene kjempetrøtte, men det ordna seg bare etter noen dager, så det var jo verdt det.
Hanne31 Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 Hvor lenge var hun våken etter at dere hadde vekt henne da? Kan du si litt om når hun sov på dagen og når dere la henne for natta? Sov hun i sin egen seng på natta eller din?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå