Gå til innhold

Barnerommet er klart!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har vi malt den ene veggen i kontrastvegg blå, og skrudd sammen kommode, senger, hylle, kjøpt matchende puter, barnebilder, lamper, hentet frem gamle barnebøker og lagt frem det han har fått av leker etc i kasser....

Utrolig koselig!!

3,5 uke igjen!

Gleder oss nå :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå høres kjempe koselig ut... her er også barnerommet sånn tålig ferdig... mangle bare å vaske å henge opp bilder... :o)

Skrevet

Å så koselig :o) Jeg vil også!! Har 3 uker igjen og higer etter å få barnerommet klart. Meeeeeen...vi flytter til helgen så det blir nok ikke riktig enda :\

Skrevet

må bare spørre...legger dere baby på eget rom med det samme?

ingen kritikk dette her altså,men føler dere dere trygge me knøtten på ett annet rom?

Skrevet

Nei....her skal lillemor sove inne hos oss i 6 måneder regner jeg med. Mente jeg leste det et sted at det var anbefalt. Men moro med rommet likevel da ;o) Rommet til sønnen vår stod klart et par måneder før han kom, men han sov hos oss et halvt års tid først likevel.

Skrevet

Neida, han skal selvfølgelig sove sammen med oss!!

Men rommet er tvers over gangen for vårt, og det er greit at han har et sted som er sitt fra starten av... han får jo masse klær og leker etc, og det er greit at det kan stå et sted. Så kan jeg amme der inne litt, slik at han venner seg til rommmet før han flytter dit når vi har hatt nattavvenning :-)

Det er nok et halvt år til han bor der inne, og når han først skal sove der, kan vi bare ha dørene åpne, så blir det som han er hos oss, om det er nødvendig :-)

Koselig å drømme seg litt bort nå bare, så blir ventetiden litt kortere...

Blir sikkert nok av andre ting å sysle med om noen måneder! Derfor klarte vi ikke vente, he he

Skrevet

Åh, så deilig å ha det i orden. Misunner deg så masse... Vi må male, og jeg gruer meg sånn pga bekkenet... Men har alt stående klart for montasje da. Må bare få malt rommet, så jeg kan sette i gang.

Skrevet

Har dere flyttet til sætre nå???

Når er termin din igjen??

Skrevet

Ja, nå er vi endelig på plass! Litt av en flyttesjau;)Puh! Jeg har termin 20 februar. Og du? Var det sånn at du bodde på Vollen?

Skrevet

Stemmer!

Jeg har termin 2 feb. Krysser alt jeg har for at han kommer før, he he...

Slitsomt å flytte... vi flyttet for et år siden... Men veldig gøy da!!! Var det du som hadde kjøpt det koselige huset i litt gammel stil nede ved vannet?? Minnes jeg så en finn annonse som var lagt ut her... Var det deg?? Vi andre jentene fra vollen har bare møttes den ene gangen. Veldig vellykket da!! En har født allerede og de andre har termin fra 16 jan-9 mars :-)

Skrevet

Åh, du kan jo føde når som helst!! Jepp, det stemmer. Det var oss:) Huset ligger mellom vannet og veien (litt nærmere veien, desverre) Men den er jo ikke så trafikert da. Er en hund som bjeffer og uler vanvittig til alle døgnets tider da.. He he.. Jeg blir helt svett!:)

Jeg er gjerne med hvis dere skal treffes noe mer før fødsel. Godt å komme seg ut litt. Skal starte opp med yoga (i asker) igjen på onsdag.. Gleder meg!

Skrevet

hehe..ok.... lurte litt nå ja. hadde blitt utrygg jeg hvertfall da. hatt alle mine med meg første halve året minst. venter med rommet vi til babyen er ute å det er like før en kan flytte babyen over. vi vet ikke hva det er enda så jeg har egentli god tid enda me det rommet..arti å se hva barnet liker å gjør det deretter..

Skrevet

Høres bra ut!

Deilig å komme seg ut av huset et par timer hver dag... Har du bil?

Er du sykemeldt?

Vurderer å dra igang et lite treff snart igjen, men ser an formen litt :-) Er en annen som også har meldt interesse fra ndre siden av asker nå!

Har mob-nr til de andre. Hvis du er inne her og sjekker ofte, kan jeg jo bare sende deg en melding i inboksen. Hvis ikke, kan du evt sende meg mob nr ditt i inboksen min, men skjønner hvis ikke du vil det :-)

Husker at huset deres så helt fantastisk ut!

Litt komisk med den hunden da.. du får skyte han om det blir for ille, he he.. Kan jo bli litt irriterende i lengden :-)

Du får trøste deg med at du snart skal være litt våken om nettene uansett! :-)

Skrevet

He he...Ler godt nå. Tro meg, tanken har slått meg. Lå her en natt og fantaserte om at jeg matet den med en grillpølse sprøytet full av blåsyre. Men dumt å gjøre seg til uvenn med naboene første mnd da;) (neida, jeg er egentlig ikke gal):)

Jeg er en del innom her om dagen. Sykmeldt, så da blir det litt sånn tidsfordriv, men sender gjerne tlf.nr. Ja, enig..-ser an formen. Nå skal vi begynne å roe ned og forberede...Har lyst til å være uthvilt til fødsel.

Jeg har forresten bil.. Huset er ganske fint, men du verden så mye som må gjøres. Også tenker jeg hver gang jeg kjører forbi Vollen: "tenk hvis vi bodde her...-så nærme Sandvika." Men da hadde vi jo ikke fått mulighet til å kjøpt et sånt hus.Stor prisforskjell på Vollen og Sætre. Neida,-dette blir bra dette:)

Sender deg nr, så ser vi det bare litt an. Goood søndagskveld;)

Skrevet

He he, ler selv nå!

Hvis naboene, eller bikkja, vil gjøre seg til uvenn med deg, får de bare ta konsekvensen av det!! he he

Frem med grillpølsa rundt st. hans om ikke ting endrer seg! :-)

Deilig i Vollen (eller Bjerkås hvor vi holder til...), vi var heldige med både hus og pris da vi kjøpte... tror vi kjøpte før prisene ble helt gaaaalskap, men mye penger allikevel...

Sandvika ja..blir vel fort litt mange turer dit etter at baby kommer, eh... god lunch og bra shopping!

Alltid mye å gjøre i nytt hus, samme hva slags standard det er!

Synes vi finner noe nytt å dille med hele tiden jeg, men det roer seg vel litt nå! Moro og :-)

God søndag til deg også, så skal jeg se om jeg finner noen liggestilling på sofaen som fungerer for en stund her... Æsj! he he

Snakkes!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...