*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Vil helst ikke ha penicilin.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Tranebærkapsler og tranebærjuice:-) Funker fint:-) Fås kjøpt i helsekosten!
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 blærekatarr er det samme som uvi? mulig jeg er helt på bærtur nå =P har hatt uvi 1 gang ihvertfall og fikk beskjed om å drikke mye med sitrus i, nøytraliserer eller no tydeligvis...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Det er det samme som tranebær gjør:-) Forsurer miljøet i urinveiene. Samtidig som det er viktig å behandle slimhinnene! Spør i helsekosten, der bør de vite hvilket produkt som er best:-) God bedring!
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2008 Har tatt tranebær i 3 dg nå, hjalp før, en ikke denne gangen.
Mamma+2 Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 jeg har STOR erfaring med blærekatar -DESVERRE!!! Hatt flere pencelinkurer i året...men ( bank i bordet!!) etter at jeg kom til ei som drivet med Homeopati/ Kvantemedisin og fikk noe medesin jeg skulle ta meg en gang jeg kjente noe + at jeg fik beskjed om å kjøpe Chranex MF ekstrakt på helsekost og ta desse tablettene som forebyggende vher dag så har jeg ikke vert plaget....
Denice Skrevet 6. januar 2008 #7 Skrevet 6. januar 2008 Tror jeg har hørt rykter om kjerringrokk-te? Aldri hatt noe sånt selv (bank i bordet!!) God bedring!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå