Gjest Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 nærmeste nabo er et kommunalt hus der det bare bor narkomane. Naboer har fortalt at politiet foretar razziaer ganske ofte,og de brenner svære bål i hagen. Men det er stort,nyoppusset,inngjerdet,har dobbelgarasje og pusset opp av en småbarnsfamilie så alt er tatt hensyn til . Det ligger der vi ønsker å bo,og på oversiden av huset er det store jorder og fritt. Hadde dere i det hele tatt vurdert det?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Hadde tenkt at det er en grunn til at den småbarnsfamilien som har bodd der ønsker å flytte, så nei, jeg hadde ikke vurdert det...
To tette og en badehette Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Nei, noen venner bodde i gangavstand til ruskollektiv og i løpet av et år hadde de to innbrud, et forsøk hvor det plutselig stod en gal fyr med brekkjern i gangen, samt så folk luske rundt huset flere ganger. De hadde også et idyllisk og fint hus med flott hage men det var ikke verdt det.
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 Nei, det hadde jeg nok ikke vurdert. Hadde det vært bare meg og gubben så ... men ikke når mini skal bo der.
peonererfine Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 Hadde prøvd å kontakte de som flytter ut for å høre hvordan de opplevde å bo der...(hvis de tør være ærlige, da, for å få solgt).
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 6. januar 2008 #7 Skrevet 6. januar 2008 Nei, det hadde jeg nok utelukket ganske så fort ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå