Gå til innhold

Gravid på p-pilla anyone?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk på yasmin da jeg ble gravid, lurer på om det er flere enn meg som har hatt så "uflaks". Misforstå meg rett, jeg er kjempelykkelig nå med å være gravid, men sånn i utgangspunktet var det jo en grunn til at jeg gikk på pilla.

Prøver bare å finne ut om hvor normalt dette egentlig er..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gravid 2 ganger og 2 aborter tidlige med p piller.

Skrevet

En 5-åring som ble til på p-pillen Trionetta, og en i magen som ble til på minipillen Cerazette. Og har alltid vært nøye så alle piller er tatt til fast tid.

Men er jo en grunn til at det står at de er 99% sikre, det var den ene prosenten da :)

Er jo veldig glad for at sjebnen har grepet inn og ting har blitt som de har, men jammen har det vært et stort sjokk begge ganger :)

Skrevet

Og da jeg gikk med eldstemann og fortalte at jeg var blitt gravid på prevensjon, så syns jeg alle hadde lignende historier å fortelle, enten var de det selv, eller så hadde de nære slektninger eller venner som var blitt det. Og den gangen var det veldig mange som hadde opplevd det med Trionetta, så fikk litt følelsen av at den var mindre sikker enn mange andre. Den er jo senere blitt trukket tilbake også.

Og nå har jeg hørt om mange som har blitt gravide på Yasmin. Har jo sikkert en sammenheng med at mange bruker den, selvsagt, men likevel så klarer jeg jo ikke annet enn å lure litt da :)

Men så uvanlig er det nok ikke nei :)

Skrevet

Gravid på Yasmin, ja.

Kjæresten min og jeg hadde bare vært sammen i 2 mnd da jeg ble gravid, bodde ikke sammen og slikt... Og vi fattet ikke mistanke før i uke 7, dvs at jeg fant ut at jeg var gravid på legekontoret...

Vi har ingen barn fra før, så nå er vi glad for skjebnens inngrep, selv om det blir litt pes frem mpot termin; 2 katter som skal bli venner (begge hanner), en leilighet som skal selges, innflytting og oppussing av barnerom + alle de andre forberedelsene da, som ny bil, utstyr og slikt...

Men vi gleder oss. For en velsignelse!!!

Så, thank you, Yasmin :) :)

Skrevet

Egentlig så burde vi vel alle sende takkekort til produsenten når barnet var ute :)

Skrevet

jeg ble gravid på Loette varjo ikke planlagt men er jo ganske glad for at det skjedde nå selv om det blir stress med skole og slikt... Alt dette er ting vi takler så nå bare gleder vi oss :) skal på Ul neste uke på tirsdag... det blir kjekt...

Skrevet

venter 3 pillebarnet jeg!! gravid på synfase, trionetta å cezarette...

Skrevet

Godt å høre! jeg er ikke sammen med bf lenger fordi han tror jeg lot være å ta pillen. Jeg VET jeg tok de hver dag! Men jeg gleder meg til å bli mamma! :) Så jeg er glad i ettertid for at de funka dårlig. :) Ingen prevensjon er 100% sikker.

Skrevet

Jepps da. Denne ble til mens jeg gikk p Yasmine, og mannen min brukte kondom i tillegg.Alle gangene! Ville absolutt IKKE ha flere barn nå, og trodde vi hadde gardert oss skikkelig, men nei da.. Hehe.. Sjokket ble stort, men nå gleder vi oss begge til bebin kommer i mai.

Var det beste uhellet jeg noen ganger har hatt. Kaller den lille for mirakelbebin.. Føler på en måte at han er det.. :)

Fatter ikke at det virkelig er mulig, heh.. :)

Skrevet

Jeg vet jo at det er folk som lurer kjæresten, men tror nok at det ikke gjelder så mange. Tror nok at siden han ikke stoler på deg, er det kanskje like greit at det ble som det ble, tror du ikke? Godt du kan se det positive i å være gravid uventet, selv om du ble alene midt oppi det hele. Eller, alene er man jo aldri som gravid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...