Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Jeg må være 8 uker men streken var nesten usynelig på CB,tok den digitale og etter den hadde blinket lenge så kom det opp Gravid. Hvordan var det med dere ?
mamman t o.a Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 min var tydelig i uke 5.. tok på helsestasjonen,slik en med 2 blå streker... var ingen tvil der nei
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 ok,kan være forde jeg tisset forlenge på den da ? eller ? CB digital blinet venteblink i nesten 2 min før det kom opp gravid i ruten. rart når jeg er kommet såå langt.
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Er veldig forskjell på hvor tidlig vi tester positivt. Selv har jeg testen med klar og tydelig strek allerede i uke 4, så hos meg slår det tidlig ut. Men er nok ikke uvanlig å ha en utydelig strek som hos deg.
SuperMoM <3 Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 Jeg tok test da jeg var 7+2 og den streken var temmelig tydelig ja. Kom omtrent med en gang jeg var ferdig med å tisse.. ble litt skremt da ja.hehe Det er jo forskjellig fra person til person.Skal tisse så lenge som d står i bruksanvisningen og se etter den tiden som står i bruksanvisningen.. Og det er best testen med morgen urinen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå