Mamma+2 Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 jeg er ei alenemor på 31 år...som gjerne vil komme i kontakt med andre som har ME....
trillemamma Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Det finnes jo diverse ME-forum på nett. http://meforum.diskusjonsforum.no/ http://www.menin.no/phpbb/
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Hei! ME, trøtt en del du da? Har sliti med å være trøtt i syv år og nå er det på det værste, i tillegg har jeg fått lavt stoffskifte, så det hjelper nok til! Er under utredning nå, men alt stopper seg opp med dette stoffskiftet! Jeg vet ikke om jeg orker mer! Kommer meg aldri ovenpå! Fortell litt om situasjonen din, da! Kanskje jeg kjenner meg igjen? Hvordan fikk du diagnosen?
Mamma+2 Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2008 hei! Ja jeg kan fortelle litt...det er 16 mnd siden jeg kollapset ute på handletur-.-holdt på å svime av..synsforstyrrelser etc. Havnet på legevakten og etter det har det vert mye div undersøkelser. Var kjempesvimmel..kvalm og måtte ligge hele tiden.- Har kommi meg litt..men er sliten...orker ingenting..prøver jeg meg på noe får jeg influensalignende symptomer...hodepine...kroppstemp varierer veldig...sveitter for ingenting.-.. Tatt MR..ryggmargsprøve...hjertetest...you name it! Fastlegen min har konferert med Dr Nyland på Haukeland og de er ikke i tvil.... Ikke jobbet siden dette skjedde...må ha hjelp til det meste. Ikke kjørt bil siden jeg ble syk- måtte selge bilen min... Noe mer du lurer på så fyr løs
Gjest anouschka with Love Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 Har hatt ME/idiopatisk hypersomni. Litt usikre på diagnosene, men fikk først narkolepsi diagnose så idiopatisk hypersomni. Vært veldig dårlig i 8 år, begynte for ca. 10 år siden. Kronisk frisk i 12 mnd etter en veldig lang prosess. Nå fokuserer jeg ikke på sykdommen, meldt meg ut av klubben, medisinfri i ett år...JA, det tok tid og jeg er endelig kvitt skrekken ved å se meg tilbake. Kan til og med kjøre bil igjen. Håper du finner den hjelpen du trenger. Noe du lurer på så send gjerne PM. Tar det ikke her :-). Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå