1881 Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Skatter ikke en krone av en fet pensjon på nesten 700.000 + tillegg fra pepsi og mmm you name it.. Og i tillegg benytter hun norske sykehus når det måtte falle henne inn. Håper norske skattemyndigheter griper straks inn og tvangsbeskatter denne damen for det er jo helt sykt at hun slipper og betale skatt av så masse penger. http://e24.no/makro-og-politikk/article2181209.ece
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Hvorfor skyte gåsa? Man får slutte å lage alle smutthullene da. Hun gjør tross alt ingenting galt.
wirre;o) Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Argh! Jantelov.... Gro og alle spaniapensjonistene har fortjent skattepengene sine etter ett langt liv i arbeid. Hun har jo allerede skattet av pengene hun har tjent før. Pensjon burde ikke vært skattlagt i det hele tatt spør du meg!
M@mm@ til mine barn Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Nei, kanskje ikke det, men da skal heller ikke alle andre pensjonister skatte av pensjonen sin. Og i hvertfall ikke minstepensjonistene.
prekæs Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 Så lenge det er lovlig er det greit for meg. Og har notert meg en ting: Det er tydligvis ikke bare frpere avisene er ute etter å ta. Selv om frpere liker å framstille seg slik:)
wirre;o) Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 Klart det må gjelde minstepensjonister og uførepensjonister. Men ikke for private pensjonssparinger som IPA eller fond eller livrente.
~sjiraff~ Skrevet 6. januar 2008 #7 Skrevet 6. januar 2008 Er da ikke henne det stinker av men alle de tåpelige lovene som Norge har. Hun gjør jo ikke noe galt. Hadde du betalt skatt om du ikke måtte?
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #8 Skrevet 6. januar 2008 Synes det er fælt at hun har samvittighet til å gjøre det når man tenker på alle minste-pensjonistene som betaler og sliter med å få endene til å møtes. Jeg mener pensjonen burde være skattefri og at det skulle vært et tak på hvor mye man kan tjene i tillegg. Trodde det var slik, jeg ... men der tok jeg skammelig feil. Og bare fordi det går an å gjøre som Gro betyr ikke at det er dét man bør gjøre.
~sjiraff~ Skrevet 6. januar 2008 #9 Skrevet 6. januar 2008 Hvorfor skal hun ha dårlig samvittighet da? Hun gjør da ikke noe ulovlig.
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #10 Skrevet 6. januar 2008 nei, men du har det kanskje bra i livet selv? Du tilbyr deg vel ikke å betale MER i skatt en det du må? Eller hur? Greit nok at man kan mene det er urettferdig, men da får man skylde på lovverket, ikke for at hun gjør som det står!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå