Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 andre som er så sinnsykt tørste for tiden, har ikke sjekket hvor mye jeg egentlig drikker, men er veldig tørst iallefall.. 35+4 idag jeg. har aldri drokket så mye som nå, og har heller aldri vært så plaget med treg avføring som nå. vann skal liksom hjelpe... my ass..
tertilus Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Samme her når det gjelder å være tørst og ha treg avføring. Du er ikke alene! Er 34+5.
Har to herlige gutter! Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 hei jeg og vaR VEELDIG TØRST, men sjekk om det kN VÆRE SVANGESKPSdiabetes eller bare at blodsukkeret varierer. Jeg hadde ikke svangerskapsdiabetes og legen hadde ingen forklaring..men kan jo hende fosteret trenger mere vann??
Kvitrebekk Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Melder meg på her! Får skikkelig "drikkekuler" i løpet av dagen. Bare MÅ ha vann!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 Drikker som en gal jeg også!! Våkner om natta pga jeg er så tørst... ubehagelig!! Og fått isbit dilla så må ha isbit i drikken:) Ellers er avføring-løs og formen slapp og konstant trøtt!!! Kan det være svangerskapsdiabetes???
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 Jeg var ekstrem fra uke 32 til 36!! MÅTTE ha vann MED EN GANG!!!! Og fikk forstoppelse... Tips for bra avføring: Drikk tre glass med vann om morgenen, en halvtime før mat helst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå