lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Fikk mens 1 jan, og var ferdig igjen morgenen 3 januar.. Men etter det har jeg fortsatt mens smerter og jeg driver å småblør. Ikke nok til bind eller ob, men synes på papiret. Det er heller ikke vanlig "resteblod" som jeg pleier å ha i ca ett døgn etter endt tr. Mens smertene pleier også å forsvinne helt etter første dagen med blødning. Er nesten som om det minner om el smerter, men er jo over 1 uke for tidlig. Noen som har vært borti dette? Og hva var deres konklusjon? Kanskje ta en gravi test?
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Ein test vil gjerne gi ein peikepinn på om du er gravid eller ikkje, men da kan jo vere fleire grunner til at mensen er som den er?!??!? I allefall, lykketil:-)
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2008 Jeg har ikke, men skal få kjøpt i morgen :) Prøve en tirsdag morgen da.. Men ha sex i kveld i tilfelle det er en veeeeldig tidlig el som blør litt
Englemamma08-spire12-10 Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 hehe.. jeg hadde sånn "rar" mens sisst pp.. 1 dag i syklus 30 november, bruker og blø i ca 5 dager, men blødde i nesten ti dager.. de sisste 5 dagene var d bare litt bli hele tiden.. nokk til at d trakk igjennom trusa.. var helt rart.. aldrig hatt d sånn før
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. januar 2008 Kanskje du også burde ta en test? Jeg lurer iallefall så innmari at jeg MÅ ta en. Kommer ikke til å klare å slippe dette uten i vite. Tok en test på fredag kveld...en cb, og jeg synes det var en lyseblå strek der... Men har hatt det før, uten at det har betydd noe. Prøver en siste gang
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. januar 2008 Var nettopp i dusjen og kjente litt etter.. livmortappen er helt åpen og sitter langt nede, så er sikkert en supertidlig el jeg da... på syklusdag 6. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå