lamamma Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Leser på ulike plasser at lammeskinn skal være veldig gunstig for små bebbier at sove på.Har noen erfaringer med bruk av lammeskinn? Skal man legge barnet direkte på lammeskinnet uten laken? Blir det ikke veldig skittent etter en tid da og litt vanskelig at rengjøre? finnes det laken i ull som man kan bruke istedenfor skinn?
Sunniva78 har to små Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Jeg har laken i bunn, og lammeskinn over. Under ansiktet har jeg en flanellsklut, i tilfelle gulping. Lammeskinnet blir ikke skittent, for barnet ligger jo i pysjamas. I tillegg er de beste skinnene selvrensende, da de inneholder lanolin. (f.eks Nøstebarn sitt skinn...) Forskning viser at barn sover bedre, og legger mere på seg når de sover på lammeskinn:-)
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 er det ikke slik at lammeskinn er varm om vinteren å kaldt om sommeren??? syns jeg har lest det ekko plass.... )
♡ Jersey ♡ Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Lammeskinn regulerer seg etter temperatur på kroppen... I tillegg er man fortsatt varm"tørr"om man svetter o.l, som man ofte gjør når man sover...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå