Gå til innhold

Ventetid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her sitter jeg med masse symptomer og negativ test i går. Skal teste igjen på tirsdag om tanta ikke er dukket opp. Er nå 1 dag forsinket. Spybøtta er plassert ved siden av meg. Nå kjeeeeder jeg meg og vil bare finne ut hva som skjer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff ja da går tia treigt :-(.... når hadde du IKM sist og når EL?.... er også i tvil når jeg skal teste, men tror jeg skal prøve å vente til IKM... Håper du tester positivt på tirsdag (",)

Skrevet

Fikk mensen forrige gang 9.12, hadd EL-slim den 23.12 og hadde nå ikm i går. Har sååå mange symptomer og blir gal av dette. Hva med deg?

Skrevet

Hei igjen truseprinsesse.

Så du har ikke fått tanta på besøk i dag heller, det er jo bra:)

Har heller ikke dukka opp noe tante her idag, men jeg har ingen symptomer bare litt ømme pupper som jeg også pleier å få før ikm.

Siden tanta de er forsinket samt at du har så mange symptomer-så er du sikkert gravid:) Får værtfall håpe på det:)

Lykke til.

Gi beskjed om hvordan det går med neste test.

Skrevet

Truseprinsesse :-) Jo jeg går med masse symptomer jeg oxå. Klarer ikke å la være å tenke på d vetu. Lykke til på tirsdag da og hold oss oppdaterte :-) Jeg tror også du er gravid..... (",) (i og med at mensen ikke er kommet enda og du har så tydelige graviditetssymptomer)

Skrevet

Takk, jenter.

Det er så fint å få høre noe positivt.

Man tenker jo så mye at man blir gal. Har hatt litt murringer i kveld, men ikke mye. Og det kan jo være et positivt tegn så vel som et negativt. Det er ikke helt enkelt. Har sovet dupp nå og våkna uten å være kvalm, men med en gang jeg stod opp igjen så var den der. Lurer på hvordan det blir å starte et nytt semester i morgen med en sånn kvalme. Gleder og gruer meg til å teste på tirsdag om tanta er borte til da. Er så tungt å få negative tester.. Hvordan går det med dere?

Skrevet

nei så spennende da truseprinsesse:) håper virkelig d har klaffet for deg:) Men den ventinga på positiv test må være kjip ja...Selv har jeg ikm fra idag til 8..men magen kjennes ut som tr ja....og tempen min har sunket betraktelig og det skal den jo ikke vis en er gravid...

noen her som har peiling på sånn forresten?

masse lykke til alle sammen..Håper mange tester slår positivt ut denne uka:)

Skrevet

enig med deg truseprinsesse.. er skikkelig surt med negative tester.. d stikker skikkelig langt inn, og sårer..jeg hadde IKM ca 28 desember og har ikke sett noe til tanta enda.. hadde først regna feil på IKM så trodde den skulle være 21 så testa lillejulaften (negativ) og testa nyttårsaften (negativ)

men jeg sto og kikka på den testen jeg tok nyttårsaften her om dagen og d ser ut om en svak skyggestrek på gravid?? kan d være håp??

Her ikke testa sia den dagen, og blir gal av og vente.. men drøyer d lengst mulig nå jeg (testene koster jo så mye).

men blir og teste torsdag og tanta ikke er dukka opp til da.. er på dag 39 i syklusen nå.. altså ca 9 dager på overtid.. Lei av og vente

Skrevet

Huffda.. Har også fått med meg at den skal forbli høy ja, men jeg er ikke så god på temping. Gjør det ikke selv. Har du lest på www.pernille.info? Jeg bruker den siden ofte selv.

Ingen symptomer eller?

Skrevet

nei, har ingen symptomer ellers:( men nå skal jo tr komme senest den 8..Varierer mellom 27/28 dager syklus og sist var jeg så uskikker om jeg kan si den startet 10..men den 11 var den skikkelig på plass...Så kommer den ikke på tirsdagen blir d testing onsdagen...

Spennendes dette her...Litt forvirrende også..håper den kommer skikkelig skal den komme og ikke forvirre meg med spotting..for det pleier jeg egentlig ikke å ha..bare litt på slutten:)

Men går d ikke denne gang...(tempen har jo sunket) så har jeg bestilt en tur bort en for en natt. rett før eggløsning neste gang:) Koble av og kose oss:)

Er du skikkelig kvalmen enda?Håper ialle fall du får en positiv test snart. Dere skulle vente til april var det ikke slik vis dere ikke får klaff denne gang?

Skrevet

Du kan jo bestille tester på nettet? De er jo billigere. Jeg ville absolutt ta en ny test. Gjør det gjør det - gjennomfør det. Dersom tanta ikke har kommet er det jo store sjanser!!

Skrevet

Til Elisabeth

Håper du får vite fort hvordan det står til i den magen din. Det verste er jo å ikke få vite hva som skjer syns jeg. Men det kan jo hende du er gravid likevel. Håper du er det! Skal krysse fingrene for deg!

Prøving er veldig spennende. Jeg er kvalm i bølger. Noen ganger må jeg løpe bort til toalettet, og andre ganger er jeg ikke kvalm. Men det ligger der litt hele tiden. I går var det virkelig verst på kvelden da jeg skulle legge meg. Satt over en time rett ved doskåla, men det kom ingenting da. Vet ikke om vi klarer å vente til april, men vi tar en pause fra prøvingen i januar hvertfall. Så romantisk at dere skal reise bort og kose dere. Hvor skal dere?

Skrevet

Uff, den kvalmen:) Men e ei gravid så ligg eg gjerne med doskåla lenge:) Beøkte noen venner her om dagen så nettopp har fått ein liten en...kjente det kribla etter å sitte der med en selv:)

Blir spennendes å høre når du har testa på tirsdagen..Så utrolig kjekt hvis den sitter:) Skolen klarer du:)

Jeg har bestilt en natt på et spahotell ikke langt fra oss..eller 1,5t unna. overraskelse for mannen. Skal kjøpe gps og si vi må ut på kjøretur og teste den. Kjøpte ny bil i nov. og vi har ikke vært noe særlig på tur enda:) Når vi kommer et stykke på vei skal jeg røpe hva vi holder på me:)

Håper han vil like d. er ikke akkurat det billigste jeg har bestilt for en natt:)

Skrevet

mente du det tilmeg eller til elisabeth??

Skrevet

Det var sikkert deg prøver89:)

Skrevet

Prøver89, den om testene var til deg! :D

Skrevet

Elisabeth, åååh. Det hørtes deilig ut! Har ikke vært på spahotell før jeg. Har du? Har veldig lyst til å prøve. Han vil nok like det. Gutter er veldig glad i pampering når de prøver det. :D:D

Hadde de fått en gutt eller jente? De er så nusselig disse små.

Jeg har den følelsen av at jeg har en liten guttespire i magen, så blir nok veldig skuffa om tanta kommer.

Skrevet

Nei, så spennende:) Vet ikke om jeg hadde klart å vente til tirsdag jeg:)

De hadde fått en gutt. Var utrolig søt:) Holdt på han nesten hele tiden vi var der:)

Ikke vært på spahotell før jeg så d gleder jeg meg masse til. utrolig fint område så vi skal gå en skikkelig god tur og:)

Tihi, kjenner jeg gleder meg masse til det nå:)

Skrevet

denne ventetiden er utholdelig.... klarer nesten ikkje å vente til jeg skal teste fredag...

Skrevet

Det er fint med sånne småturer. Herlig å ha noe å glede seg til. Kanskje ekstra viktig i denne prøvetiden som er litt vanskelig. Håper dere får det kjempekoselig. Jeg har lyst til å vente til tirsdag fordi det er ikm om jeg har lang syklus. Vet ikke om jeg klarer å holde meg.. Det finner jeg ut i morgen tidlig. Heheh.

Skrevet

ja, kjenner at det er herlig å ha noe slikt å tenke på rundt el:) gleder meg så masse nå til de to dagene:)

Blir spennendes å høre hvordan det går med deg. håper masse du snart står med en positiv test i hånda:)

Nei. nå ska eg gå å legge meg og lese litt før eg sovne:)

Masse lykke til imårå. hb kvalmen holde seg vekke mens du e på skolen:)

Skrevet

Sov godt, kjære deg.

Vi prates senere vettu!

:D:D:D

Kommer med oppdateringer.

Skrevet

Truseprinsesse- Mener jeg leste for noen dager siden at du testet positivt??? Tar jeg helt feil nå? Jeg er sikker på at du er gravid! Krysser fingrene for deg!

Skrevet

Jeg hadde en test som viste positiv for noen dager siden, men den kom etter tiden så den var ugyldig.. Tror det var bare en skyggestrek nå, men man vet jo ikke.. Rart at testen på lørdag var negativ.

Skrevet

Går rundt å venter jeg å! Venter vel litt på at TR skal komme. Man blir jo gal av å gå rundt å kjenne etter symptomer. Er det symptomer på at TR skal komme eller at det er noe annet??

Er jo en del som sier at de ligner på hverandre. Vanskelig å vite ja!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...