Gå til innhold

Hvilken kuldekrem kan dere anbefale ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle kjøpe en til snuppa nå og ville høre om det er noen dere anbefaler :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hørte på radio at hudlegen sa det bare var tull.. så jeg anbefaller rett og slett ingen.. hehe.

Skrevet

Jeg har kjøpt Sebamed sin og synes den virker grei. Inneholder heller ikke parabener:)

Skrevet

Weleda sin Weather cream er genial:-)

Å si at det ikke er noen vits å bruke beskyttende krem mot kulde synes jeg høres helt rart ut av en hudlege! Har selv sett hvilke skader kulden kan gjøre på ubeskyttet hud......Ikke noe jeg utsetter mine barn for ihvertfall:)

Skrevet

vi bruker sebamed sin og er kjempe fornøyde med den.den funker på sånne røde prikke rundt munnen også.. sånn smokke utslett

Skrevet

skriver under på sebamed sin! Veldig lett å smøre på også, ikke sånn tjukk og ekkel :)

Skrevet

Vi har en fra helsekosten som heter Vegebom, den er kjempefin. Koster rundt 100,-

Skrevet

vel, jeg bruker ingen og lille har vært ute i minus 17 grader hele dagen i utebarnehagen. de anbefaller heller ikke at man bruker krem, og her er det ingen skader iallefall. og som jeg sa, hudlegen sa det bare var tull.

derimot så vakser jeg ikke ansiktet hennes om morgene. bare tørker bort evt frokostrester og melkebart. en skal ikke vaske av det naturlige fettlaget av ansiktet. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...