Gå til innhold

Når setter dere opp seng, stellebord osv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 33+3 idag, og jeg har ikke begynt å sette opp noe. Stellebordet ligger fortsatt flatpakket i gangen, og ingen klær er vasket.. Når ordner dere desse tingene?

Vil ikkje bli for sent ute, men er også redd for å orden ting for tidlig liksom..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi satte opp sengen i romjula, og stellebordet i dag.

Har allerede begynt å vaske/stryke kluter og sengetøy.

Klærne skal jeg begynne å vaske etter at jeg går ut i permisjon på tirsdag:-) Jeg er 36+1 i dag...

Er vel ikke noen hast enda, men jeg liker å ha tingene i orden, kjenner jeg blir stressa av tanken om noe skulle skje uten at jeg har tingene på stell...

I tillegg storkoser jeg meg med disse forberedelsene!!!

Så ta det når du føler for det:-)

Skrevet

hei. jeg er i uke 30, jeg har satt det opp nå. jeg kjøpte det rett før helger og har satt det opp. Jeg kjenner at ryggen ikke holder helt ut... så jeg tenkte jeg får ta det nå mens jeg kan..... det er jo hyggelig selv om det nesten er tre mnd igjen.

Skrevet

er 29+6 og har hatt alt klart i 2mnder nå.... og skal begynne å vaske klær osv i neste uke..... det er ingenting som heter fortidlig mener jeg når det gjelder utstyr...

Lykke til :o)

Skrevet

...når badet er ferdigbygget... her det er ikke mye på plass, kun begonggulv... men jeg er ikke stresset av dette enda. Er i uke 32 nå og tar livet med ro. Forliter meg på at ting ordner seg før nedkomst. Noen uker til så tenker jeg at tiden er moden for å få ting på stell:D

Skrevet

Jeg drøyer helt til siste liten. Har såpass dårlig plass at jeg ikke vil ha leiligheten full av seng og stellebord som ikke er i bruk. i verste fall kan jo pappaen faktisk skru opp dette mens jeg ligger på barsel ;-). Uke 33.

Skrevet

senga kom opp på rommet for 2 dager siden. Er 35+4 idag.

stellebord har vi ikke kjøpt enda, men tenker det blir en gang til uka. tenkte å kjøpe det hvite på ikea, hensvik? eller noe i den duren, noen som har erfaring med det forresten??

ellers må vi handle inn mer klær og saker ganske snart så jeg får begynt å vaske.

vi har akkurat flyttet til en ny by, derfor ting enda ikke er i orden. har vi bodd i samma by hvor jeg skal føde har jeg nok ordnet ting tidligere har jeg meg selv mistenkt for ;)

Skrevet

Jeg liker å være forberedt og har det meste klart. Har montert opp ny seng, kommode og hemnes stellebord(ja dette er veldig greit stellebord du som spurte) denne helgen har jeg vasket klær og funnet frem litt småting som stellepute osv. dette fordi jeg vet hvilke begrensninger jeg får når det nærmer seg. Og vil gjøre det nå som jeg kan kose meg med det og ikke er noe stress. De forrige gangene har vi ikke hatt mulighet for å lage skikkelig barnerom, så denne gangen får jeg det akkurat som jeg vil. Vuggen er tatt ned og skal bli montert snart. vogna står i gangen, skal kjøpe en til i februar.

Noen tror jo det ligger noe overtroisk/ulykke i å forberede for tidlig, det gjelder ikke meg, men folk må jo gjøre som de føler for.

skal ha planlagt ks den 4. eller 10. mars

Skrevet

Jeg setter i gang med klesvask ol nå til uken tenkte jeg. Var å kjøpte ny kommode på ikea på fredag. Resten må jeg vente med til barnerommet er ferdig om et par tre uker. Nå er jeg 30+5.

Gleder meg masse til å vaske å stryke disse små klærne. Har arvet masse og kjøpt en del nytt selv. Så har sortert etter størelser i helgen. :)

Vogna er klar da. Står ferdig montert og oppreid på soverommet vårt enn så lenge. Senga ligger flatpakka i ilen ennå og vi har masse ting lagret på loftet. Har handlet og arvet litt etter litt så det ikke skulle bli et alt for stort innhugg i lommeboka på slutten. :) Stellebordet skal monteres på badekaret og er klart til å festes når jeg kommer hjem fra sykehuset tenker jeg.

Skrevet

Hos oss bruker storesøster fortsatt senga og stellebordet så det er jo allerede montert:o) Får se om vi må kjøpe ny seng til neste om vi ikke får henne ut av den før neste kommer. Ellers har vi satt opp kommoden og vasket klærne etter første og det jeg har kjøpt nå på januarsalget. Jeg er bare 29 uker på vei men greit å gjøre det nå. Jeg ser ingen grunn til å vente med det jeg kan gjøre ferdig. Har nok å gjøre i ukene fremover likevel. Skal kose masse med storesøster og forberede henne på det som skal skje. Og så skal jeg strikke en del og finne en ny vogn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...