rikedaspike Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Her på Sørlandert har vi fått en del med snø... ! jeg blir nesten nødt å være med å skuffe litt ... noen andre der ute som holder på? Må vel ikke kjenne vondt i ryggen etc før jeg vet at nok er nok?? Ikke lett å vite hvor er grensen her... Noen inspill?
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 jeg små måker litt.. fordi jeg sjøl vil ..men presser meg ikke
<3Sosivov<3 Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Det er vel ikke en aktivitet vi bør gjøre, men må man så må man. Mannen min er bortreist. Hvem skal ellers få ut bil og barn? Har måkt med jevne mellomrom for at det ikke skal være så mye av gangen. Kjenn etter på kroppen. Den sier i fra.
2+1=gøy* Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Jeg måkte snø i går. Tenkte over at jeg ikke skulle ta i alt for mye, men mente at det føltes helt ok. Noen timer senere hadde jeg samleie med mannen min, og da begynte jeg for første gang i svangerskapet å blø!! Ganske mye ferskt blod. Ringte føden etc, men det gikk over etter et par timer, så det var nok bare slimhinnene som var litt følsomme i forbindelse med samleie. Men det kan jo selvsagt hende at det også hadde litt med måkingen å gjøre??
Ella78 m/ A&M Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 Jeg kosta trappa, gubben tok resten. Fikk blødninger etter å ha vasket bilen for en liten måned siden, så jeg tar ingen sjanser.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 Måk i vei... tenk på d som en fin treningsøkt. vi må ikke tenke på graviditet som en sykdom. så lenge man ikke syns det blir vondt da. da må man bare få noen andre til å ta over måkingen:) heldig dere er som har fått snø... kjedelig uten snø i allefall.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 6. januar 2008 #7 Skrevet 6. januar 2008 gjorde det i siste svangerskap..men her i trønderlag har vi ikke no snø.Men jeg hadde ingen problem med det.Tok det som ei trening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå