Gå til innhold

Vi har lyst på en elsker!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Særlig jeg har lyst på en kvinnelig elsker. Samboeren er ikke fremmed for tanken han heller. Noen som har/har prøvd? Hvordan "fungerer" dette i forholdet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he! Nei, vi vil ha ekte saker!

Skrevet

Se på sexdebatten eller på et eller annet erotikknett da vel...

Skrevet

Har aldri skjønt andres lyster på den måten der....

Skrevet

Ikke jeg heller. Hvor er egentlig kjærligheten i forholdet dersom man lar en hvem-som-helst få ta del i det mest intime man gjør med hverandre? For meg kan ikke sex være ren mekanikk, men nå er jeg tydeligvis en av ytterst få på kloden som faktisk forbinder sex med følelser. Når det er sagt, får andre selvfølgelig gjøre akkurat som de vil. :-)

Skrevet

Jeg ser at det kan være en spennende tanke, men jeg ville aldri skaffet en kvinnelig tredjepart i forhold til den jeg elsker mest, ganske enkelt fordi jeg ville blitt sjalu. Jeg tror rett og slett at jeg ikke hadde klart å observert at min mann var intim med noen andre. Jeg tror iallefall det er viktig for dere å snakke nøye igjennom det, tenke nøye igjennom det, for man vet aldri, det kan oppstå mange ugunstige følelser i forholdet både underveis og i etterkant av en slik handling.

Skrevet

Visste ikke at vi er ytterst få som forbinder sex med følelser ;-)

Trodde det var det normale jeg... Men dersom det er tilfelle så er du hvertfall ikke alene :-)

Skrevet

og tenk om uhelle skulle være ute da - at hun andre blir GRAVID. Ser jo nok av eksempler her inne på at folk blir gravide selv med de beste prevensjonsmidler...

Nei, fysj - hadde ikke orket tanken på å dele min kjære med noen.. Da er det jo bare snakkom begjær og ikke kjærlighet i forholdet, spør du meg.

Jeg antar dere for eksempel selvfølgelig ikke har barn... Kan det være dere ennå er litt unge... vil prøve ut ting, uten å kanskje være helt voksne nok til å se hva dette egentlig dreier seg om?

Hvordan føler egentlig du på det at mannen din skal dyppe seg i en annen kvinne? Ville du ikke føle at du ikke akkurat er hans nummer 1??

Skrevet

Hadde ingen kvinnelig elsker egentlig , men vi hadde med oss en ekstra kvinne noen ganger . Men hun var litt vel løsmunnet, for å si det pent.

Hun fortalte det rundt omkring.

Frister å prøve igjen , men da skal det ikke være noe vi kjenner eller som bor like i nærheten!

Artig å leke seg litt... :o)

Skrevet

beklager å si det men nå ble jeg litt kvalm....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...