Gå til innhold

Dere som kan dette med ketose

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe man kan spise så mye man vil av? Blir dere gode og mette? For meg som ikke orker tanken på å spise egg og skalldyr/rogn, er det bare kjøtt/fisk og noen få utvalgte grønnsaker igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan spise ubegrenset av rent kjøtt, kokt eller stekt.

Ren fisk, og ren fjærkre.

Du kan spise egg i alle fasonger, og ost, bacon og skinke........

Du kan drikke tab x-tra og spise bacongull (de gamle gullposene)

Effektiv kur dette her, men det er lurt å ya c-vitaminer hver dag. Ester C er bra:o))

Skrevet

synes det er viktig å si at om man skal følge ketolyse-kuren så bør man ta de vitaminene som hører til kuren, og at tab x-tra er greit å drikke men var oppmerksom på at søtningsstoffet i all lightbrus kan fremme sultfølelse og jeg er helt sikker på at det er mye bedre å drikke vann enn lightbrus.

Skrevet

Det er nok helt opp til hver enkelt person:o)) De får jo selv finne ut hva som er best for dem å drikke. For min egen del var taben en av grunnene til at jeg klarte å holde ut på kuren;o))

Og ang vitaminene, vet ikke jeg hvilke som er anbefalt i den kuren, men den kuren jeg gikk på (var også i ketose) var det Ester C som var anbefalt;o))

Skrevet

ja, det er vel forskjell fra lavkarbokur til lavkarbokur ang vitaminer.. men går du på ketolyse-kuren til dr andersen så er det egene vitaminer som er anbefalt og som man får kjøpt på enkelte meny butikker rundt om. det står om det på www.ketolyse.no og www.lavkarbo.no

vel, jeg tror søtningsstoff er djevelen selv jeg da.. hehe, så jeg er sikkelig negativ til alle ligthprodukter med det i. gir det ikke til ungen min og spiser det ikke selv. jeg tyller heller i henne vanlig cola enn å gi henne ligth. Er bomba sikker på at det fører til mange slags sykdommer som feks kreft og at MS blir forværret av det... Det er nå min mening bare.

Skrevet

Er det bare kjøtt man kan mumse? Ingen grønnsaker man kan spise veldig mye av? Hva med smør og fløte?

Skrevet

fløte og meierismør er ialelfall greit. man kan spise baconkrisp som kos om man er fysen. det er karbohydratene man må holde seg unna og det er det mye av i frukt og grønt.. så nej, man kan spise litt men ikke mye. du må låne boka på biblioteket eller gå på lavkarbo.no eller melde deg inn på ketolyse.no for å få den beste infoen..

Skrevet

du kan spise litt ost og feks skinke om du er fysen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...