Giftmamma med2jenter Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Vist man "poker" en på Facebook som man ikke er venn med,hva skjer da? Og kan mine venner se at jeg har poket en annen?
Dotten Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Vet ikke om man kan poke en man ikke har på vennelisten jeg?? I så fall så kommer det vel opp på oversikten på profil-siden din.... Eller under notification eller noe sånt.....! Skjer ikke noe spesielt i hvert fall Som jeg vet. Er ingen fjesbok-ekspert!
Mor til et enebarn Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Nei, ingen andre enn den du poker kan se at du har poka.....
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Jeg har hørt at den som poker deg kan se på profilen din, uavhengig om du har personen som venn eller ikke... Veit ikke om det stemmer, men har hørt det:)
♥Prinzessin♥ Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 Du kan poke hvem du vil! Det er jo mest vanlig å poke dem du IKKE har på vennelista di. Husk at dersom personen poker tilbake, kan dere se hverandres profil i en måned. Derfor - poke aldri tilbake dersom en eller annen idiot poker dere. ;-)
Mor til et enebarn Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 Den som poker deg, kan ikke se profilen din, men den du poker, kan se noe av din profil. Dette kan du gå inn å bestemme selv hvor mye av profilen din du vil vise...
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 6. januar 2008 #7 Skrevet 6. januar 2008 Ok, da vet jeg det:) hehe:) Kjekt å vite sånne ting ja:)
Giftmamma med2jenter Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. januar 2008 oki.. takk for svar.. Var egentlig mest nysgjerrig på om mine venner kan se at jeg evnt har poket en annen.. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå