Gjest Sekretøsa Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Skal til hs i morra, MEN, det er helt forjævlig mye snø her, håpløst og kjøre, og jeg misliker sterkt og kjøre når det er så glatt. Timen er ikke av noe "viktig" karakter, han skal bare veies, og så skal vi "diskutere" om han får lov og begynne med grøt eller ikke... Han er 4 mnd i dag, og har alt fått grøt i noen dager, ikke er det noe i veien med vektoppgangen hans, og alt er egentlig bare fryd og gammen med hele ungen. Ikke har jeg noe jeg lurer på heller... Men vil virkelig for alt, ikke kjøre på detta føret! What to do?
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Jeg ville avlyst og fått ny time om en liten stund.
Denice Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Ring i morgen ved åpning du og utsett timen din... Ikke noe poeng å sette seg i bilsen om man føler ubehag ved føret. Mener jeg da...
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 Takk! Nei, altså, hadde det vært noe "viktig", som f.eks vaskine og slikt, så hadde jeg heller bedt gubben være hjemme, og han kunne dratt. Men bare for og veie, og diskutere noe jeg allerde har begynt med, er jo ikke noe krise..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå