Mia og gullgutten! Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Har positiv EL test etter MA 22.des!! Ble så glad nå Kanskje systemet er oppe og går normalt igjen!! Fikk bare så lyst til å prøve nå selv om vi har sagt at vi skulle vente en måned... Godt å få noe positivt etter en tung periode. Måtte bare få det ut!
Tre skjønne Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 hei.. jeg vil egentlig ikke være den som ødelegger gleden,men sier ifra alikevel.. jeg hadde også SA i midten av Des,og har positive egglø.tester enda.. svangerskaphormonet og eggløsninghormonet er nesten tvillinger- så man vil derfor få positiv eggløs.test hvis man akkurat har vært gravid... Gleden var stor,men kort på meg også... klem
Mia og gullgutten! Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2008 Hei! Vet at det ofte er sånn, men har hatt negative EL flere ganger før i dag. I tillegg til at jeg kjenner det i magen, var sånn før jeg ble gravid første gangen og. Så jeg håper det er ordentlig i hvertfall
Giinaღ Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Jeg hadde MA og utskraping 15.des og har fortsatt positive EL-tester. Men da har du kanskje fått igjen "normalen" litt før ja Heldiggris. Prøver du igjen med det samme????
Lemis Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 Heisann! Ser visst ut til at vi er i samme båt:) Jeg hadde MA og utskrapning 14. des. Har negative EL-tester. Har bare så utrolig lyst å prøve å bli gravid igjen med en gang men legen anbefalte å vente til første mens...
villemo* Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 Jeg hadde MA og utskrapning i oktober, så jeg har hatt min andre mens etter det nå. Legene anbefalte meg å vente 2 sykluser... Syns det er rart de sier så forskjellig. Men jeg hadde 2 el-tester som var svakt positive 2 dager etter hverandre, og i går var den nesten ikke synlig i forhold. Hvis jeg har hatt el,- noe jeg mistenker, så kom den 4 dager for tidlig. Det syns jeg er rart. Skulle tro jeg var i rute igjen nå?
Mia og gullgutten! Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. januar 2008 Hei Gina. Vi har vel tilslutt bestemt oss for å vente til jeg har hatt mensen en gang. Legen gav grønt lys når vi var inne på etterkontroll på fredag, men anbefalte å vente litt.
Lemis Skrevet 7. januar 2008 #8 Skrevet 7. januar 2008 El kan visst være veldig uregelmessige en god stund etter MA/SA har jeg hørt. Da jeg var på sykehuset og skulle bli satt i gang fødsel etter MA fortalte legen der at det er ingen som helst forskning, undersøkelser eller statistikk som tilsier at det er grunn for å vente med å bli gravid igjen etter MA/SA. I Norge anbefaler de å vente til etter første mens. USA anbefaler 6mnd og noen andre land anbefaler 3 mnd. Jeg var 16 uker på vei og det viste seg at den lille hadde vært livløs siden uke 12. Har tenkt å prøve igjen nå når jeg forhåpentligvis snart får første TR på besøk etter MA:) Egentlig mest fordi det eneste jeg tenker på er å bli det igjen:)
Trinea Skrevet 9. januar 2008 #9 Skrevet 9. januar 2008 Hei! Hadde MA 14.desember og testet for første gang negativt på graviditetstest og eggløsningstest i dag (jippi!). Til gjengjeld har jeg fått voldsomme menssmerter, men foreløpig ingen blødning. Kan det være EL? Leste ett sted at EL-smerter kan være store etter MA..
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 9. januar 2008 #10 Skrevet 9. januar 2008 Trinea: Jeg har aldri hatt el-smerter før MA, men nå i ettertid har jeg skikkelige "menssmerter" under el, og denne pp var det så ille at jeg måtte ta paracet, så det er mulig det er el-smerter du har.
Trinea Skrevet 9. januar 2008 #11 Skrevet 9. januar 2008 Tusen takk for svar!! Jeg skal ta en el-test til i kveld - krysser fingrene;-)
rampejenta - ny spire Skrevet 9. januar 2008 #12 Skrevet 9. januar 2008 hei. jeg hadde ma i november.. og har også fått skikkelig mens smerter ved el.. har aldri merka det tidligere.. håper det er ett bra tegn ,)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå