Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 om hun kunne få låne lille rosa noen timer i ettermiddag, for hun og en venninne ville ut og leke i snøen! Er det ikke herlig:-) Tenk at uansett hvor gamle barna er så er de alltid barna våre:-) Så nå pakket hun nistemat og drikke, bleier og utstyr, og kledde på lillesøster og fartet avgårde med vogn og akebrett:-) Fjortisbomba og ei venninne som har campet her i helgen har også tatt på seg varmedresser og er ute og aker:-) Må le, for de er jo så "innmari kule" til daglig, men når snøen kommer er de lekne barn og det er bare så deilig! Så nå har jeg fått støvsuget og ryddet litt, og sitter her og skal kose meg med å lese boka mi, før middagen står for tur. For barna med rosenrøde kinn er kjempesultne etter timer i akebakken:-) Hipp hurra så heldig jeg er:-) Ha en fortsatt fin vinterdag og så sender jeg ekstra klemmer til dere som trenger det, med ønske om at dere får positive dager fremover:-) Peace & Love
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Ingen kan være voksne når det snør vel. Synes fortsatt det er gøy å lage engler i snøen...... Hadde det ikke vært så forbanna vanskelig å komme seg opp igjen..... Men det har ikke med alderen å gjøre altså...... Så deilig det må være å ha så store barn at de kan være barnevakt..... Det burde jeg jo tenkt på før......ha ha ha ha.. Det er kanskje litt tidlig for Storebror 5år og ha ansvaret for Knerten snart 2år????
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2008 Kanskje litt tidlig ja:-)) Men det er virkelig en gave å få barn igjen, med to storesøstre som digger lillesøster og som digger dem tilbake:-))
Karomamma Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Koselig at storesøster vil ut og ake da Regner med at de hadde det knall!!
Travelmor Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 Utrolig flott at de nesten voksne søstrene er så engasjerte i lille Rosa. Det er godt å bevare barnet i seg. Med en lillesøster har man faktisk en unskyldning også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå