Gå til innhold

trønderdamer!!!


linn jeanette

Anbefalte innlegg

hei hei.. lurer bare litt på om det blir noe treff denne uken???

emilie har hatt halsbetennelse og virus i luftveien, og jeg har hatt streptokokka.. vi har blitt mye bedre nå.. men det har vært slitsomt.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

 

Kjedelig at dere har vært syke,men flott at dere er bedre nå!!:)

 

Treff denne uken...har ikke avtalt noe, men jeg synes vi skal få til et treff f eks på onsdag? jeg og mamma22 skal på babysvømming kl 1045, men er klar kl 12 vil jeg tro! spørs om vi får plass på DLR da, men vi kan jo gjøre et forsøk!? evt at vi sier at treffet starter 11, og jeg og mamma22 kommer etter dere bare..?

 

Klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:0)

 

Vi går i åpenbarnehage på onsdager, så vi får ikke til å komme på treff. Derefår kose dere skikkelig alle sammen. Satser vi på treff på mandag som vanlig eller?

 

Dere som skal svømme får ha det riktig så bra i vannet. Håper å kunne starte neste tirsdag selv:0)

 

Noen av dere ser jeg vel allerede til fredag på mor og barn trening?

 

Klemklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag er bare et forslag, så hvis noen vil ha det en annen dag i stedet er det helt greit altså!:) går jo an å ta det på torsdag, som i forrige uke? er nok lettere å få plass på DLR da også...

 

Håper på å komme meg på trening på fredag ja,men må se det litt an!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite aktivitet på trøndertråden;0)

 

Vi har desverre planer på torsdag også vi, var så sikker på at dere hadde treff på mandag...

 

Dere får kose dere masse, så er vi med fra neste uke igjen. Skal vi forsette på mandager eller passet det dårlig for deg Sommer-barn? isåfall stemmer jeg for torsdager:0)

 

Vi skal garantert på trening på fredag. Håper å se flere av dere:0)

 

Klemklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,det er jammen lite aktivitet her førr tia!!

 

Også så travle vi er blitt alle sammen...! håper ikke vi sklir helt ut og slutter med treff altså!

 

Denne mandagen kan jeg ikke,skal bl.a på del 2 av 6 mnd-kontrollen! ellers kunne jeg egentlig tenkt meg å bruke mandagene til å dra på mor&barn-trening, men blir det treff blir det nok prioritert!;) ellers har jeg også mulighet på torsdager, så samme for meg! håper bare flere kan si hva de ønsker!;)

 

Kommer kanskje på trening på fredag, så da ses vi isåfall der,Thia!:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hi hi, men vi er nå iallefall to som er her inne:0)

 

Jeg hadde aldri lagt planer for torsdag om jeg hadde vist det var mulighet for treff da altså, juliklubb dagene er høyt prioritert for meg:0)

 

Sender ut melding til gjengen jeg, der vi foreslår å bytte treff dager til torsdager så ser vi hvordan det blir tatt i mot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og godt nytt år!!

Hører og ser at dere allerede har hatt et treff etter jul - vi hadde ekstra lang juleferie i år - kom opp igjen til Trondheim i går ettermiddag. Så nå gleder jeg meg skikkelig til å møte dere alle sammen igjen:) Jeg har barseltreff med den andre gruppa mi på torsdager, så for min del passer det dårlig med denne dagen....:-( men hvilken som helst annen dag passer!! By the way: er det noen som har lyst på en cafètur i morra da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og godt nyttår alle sammen!

Ikke akkurat skrivekløe fra denne fronten heller nei..

Jeg begynner med litt skole igjen fra neste uke, skal prøve å skrive prosjekt mens far fremdeles har mulighet til å ta ut permisjon.. Så da trenger dere ikke ta hensyn til meg da jeg dukker opp de gangene det passer seg sånn! I morgen har jeg andre planer, men torsdag denne uka passer bra..

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann. er litt treig til å svare ,men men.

for meg passer alle dager bortsett fra onsdager, da er jeg barnepass for min lillebror... jeg får heller ikke til å komme denne uken,, men bare si hvilken dag i neste uke det blir så kommer vi,, jeg skal på helkropps massasje, aromaterapi på fredag,, glede mæ masse..

 

men vi glede oss masse til treff igjen..

bare å bestem en dag dere.

klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også anledning å treffes torsdag om det er flere som kan;)

 

Hvis vi skal bytte dette til "fast dag" så håper jeg vi kan møtes fra kl 12:30 og utover? Jeg har fysioterapi til kl12 (starter ikke før slutten av januar da) hver torsdag....og jeg KAN jo ikke gå glipp av treffene!!! *angst*

 

Ellers så passer det stort sett hver dag fra kl12 og utover for min del

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er dere ja:0))))

 

Hi hi hi flinke jentene:0)

 

Vet Hedda skal jobbe torsdager, så her er nytt forslag til ny fast dag: Tirsdager ? Er det noen som er på noe spesielt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går fint alle dager for meg, men det er jo selvsagt en fordel at flest mulig har mulighet til å være med. Hva med onsdag som vi hadde i utgangspunktet. Midt i uka må jo være perfekt, eller???

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...skal si Thia fikk fart i dere nå! bra jobba!;)

 

Tirsdagene går helt fint for oss, så gjerne det! kl 11 er et greit tidspunkt synes jeg iallefall...

 

79'er: Jeg(og mamma22??) skal til byen etter babysvømminga i morgen, så da går det jo an å ta en kafetur hvis du vil! er nok i byen ca kl 12! alle andre som kan og vil må selvfølgelig også komme!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøve å få høre alles synspunkter vettu Sommer-barn:0)

 

Ondager passer ikke for meg, Hedda og Linn Jeanette:0(

 

Derfor forslaget om tirsdager dukket opp, jeg er også veldig glad i å treffes så tidlig som mulig ( for jeg er så glad i å sitte leeeenge å skravle:0))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes tirsdager høres supert ut!! og ja, tidlig er bra, så slipper det å bli så sent før man kommer seg hjem!klarer jo aldri å være der bare en times tid!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Tirsdager passer utmerket for oss.:-) Veldig kjekt at treffene er tidlig på dagen, så vi rekker å jabbe litt og samtidig komme hjem i rett tid.

 

Ble denne ukens treff i dag, eller? Vi skal trille opp til svigers på Kattem en tur i dag, vi. Har lovt de å komme innom en tur. De er jo så Even-klein.:-D Er med hvis det blir treff i morgen. Fredag skal jeg på trening med svigersøster, så jeg kommer ikke på mor&barn da. Men drar nok på mor&barn på Rosten på mandag. Så vet dere det også.:-)

 

Klem fra oss

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så lett dette nei..

Vi har barseltreff på tirsdager :(

 

Virker som det er kun mandager alle kan, eller?

Jeg har liksom planlagt alt rundt disse mandagsJuliTreffene:)

 

Husker ikke lengre hvorfor vi skulle forandre dag heller.. *surrehue*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei ikke lett nei... men vi kan alle dager bortsett fra onsdag!!!!!

 

håper det blir en løsning på det!!! vi kommer i neste uke vi,, når det er bestemt dag!!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var noen som ønsket å dra på trening på mandager. Jeg trener på kveldene på mandager og kan jo anbefale å dere å bli med der i stedefor mor og barn:0) Kake på dagen og trening på kvelden;0)))

 

Ser ut for at det er greiest å bare fortsette med mandager, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry Thia, hadde ikke fulgt med på at onsdager ikke passet for dere. Trodde den var klarert siden vi hadde den først, men det var vel kanskje en grunn til at vi byttet... :-)

 

Det greieste blir vel å fortsette med mandager, siden mange nå har tilpasset uka si etter det. Synes nå jeg iallefall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sikkert greiest å holde fast å mandagene ja! var vel bare jeg som hadde lyst å gjøre noe annet den dagen, men jeg prioriterer såklart treffene våre!!:):) kan ikke komme førstkommende mandag,men satser på å se alle neste gang da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, da blir det mandager fortsatt da eller???? vi kommer på dlr på mandag vi da???

 

lenge siden sist nå.. glede oss:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...