Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Har ikke sovet på 4 dager. Er 5 dager over tiden idag, og føler at jeg har INGEN energi til å gå gjennom en fødsel. Det må jo være grunn nok. Det kan jo oppstå komplikasjoner. Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Hvis det tærer veldig på deg psykisk eller fysisk, så er det mulig å bli satt igang ja.. Men da må du jo ta kontakt med føden og de vurdere det da evnt.. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 akupunktur kan hjelpe! jeg skal på "livmodermodning" i uke 36 for å forberede kroppen min, og hvis jeg går over skal jeg få akupunktøren min til å sette noen nåler for å få igang fødselen. Akupunktur hjelper for 80% av patienterne, men alle har ikke like gunstig effekt... På noen fødeavdelinger setter de nåler for å påskynde fødselen, og nåler for å få smertelindring.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Men husk at å bli satt igang ofte gjør at riene er vondere fordi de ikke rekker å bygge seg opp på samme måte som ekte rier.. Har ikke visst det før nå.. så det er nok en grunn til at de venter en stund til vanlig.. Men for all del,de må jo ta med din tilstand i vurderingi tillegg til barnets.er ikke stas å gå overtid. Er selv 14 dager over idag,og er ganske kjørt i toppen. Kroppen er liksom iform men det sliter litt psykisk... Lykke til
Brummeline3barnsmor Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 jeg pressa gjennom sist gang...3 dager over tiden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå