Gå til innhold

hvordan vet man at brystet er tomt? dumme meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

gutten min er 6 uker og spiser 10-12 ganger i døgnet. Men han spiser alltid bare fra et bryst, selv om han kan spise alt fra 5min til en time av gangen. Det går alltid an å få ut litt mer etterpå, og da er det vel ikke tomt? Skal ikke den innerste melka være gul og tjukk? for da kommer han ikke til den heller..Legger fint på seg altså, faktisk litt over kurven sin. Skulle bare visst når det var tomt. Når jeg pumper kommer det på det meste 140ml per bryst, men selv da kan jeg skvise ut litt mer med håndmelking og melka blir ikke gul. Når gutten får fra flaske spiser han 80ml-120ml per gang. tenker at hvis han hadde fått mer av den innerste melka er den mer mettende og han hadde ikke spist så ofte. blir litt sliten av så ofte amming, særlig om natta.uff, uvitenhet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den fete melka skal ikke være gul, men den er hvitere og tykkere enn den første melka som kommer, som ser mer ut som skummet melk på en måte.

Skrevet

jeg pleier og presse på puppen og ser om det kommer mer ut.. men vet ikke om det er tomt.. men av og til blir hun HYSTERISK.. og da viser det seg at pupp er tom og jeg må skifte side,,,

Skrevet

Hvis du vil at han skal komme til den innerste melka og du blir sliten av å amme så ofte kan du pumpe deg litt før du ammer, så slipper mini å suge så lenge for å komme inn til den fete melka=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...