Gå til innhold

I dag er siste dag her på 2. trimester.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gudhjelpes så fort tiden går! Bare tre mnd igjen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil det si at jeg er over på 3. trimester nå da? Eg trodde eg hadde en uke igjen gitt. Tiden flyr. Vi får ta turen over sammen da:)

Skrevet

Heldige dere. Andre trimester er så kjeeeeeedelig! Skjer jo ingenting..

Lykke til, da. Ikke lenge igjen nå som det går mot vår:)

Skrevet

Skifter uke mandager, jeg. Har som du ser termin 9.april og da skulle vel du frest over til 3. tri i går?

Skrevet

Jepp samme her,freser over til tredje semester imorgen.....tia som gikk så tregt begynner å fyke ivei...for en herlig vår det ska bli:)

Skrevet

jeg kommer etter til fredagen;) sees da. hej då så lenge:)

Skrevet

Trur nesten dere bare må holde dere her til neste uke,desverre....3 trim begynner ikke før man går i sin 29 uke....28+1 med andre ord... så når jeg skifter uke på onsdag,da går jeg i min 28 uke,men har bare full godt 27+1... litt vanskelig og bli klok på.... han forresten termin 11 april.

Skrevet

Her,kansje dette hjelper litt,jeg er desverre ikke noe god på og forklare,men dette står på toppen av forum sida på 3 trim:

3. trimester

Tredje og siste trimester går fra den 29. uken, det vil si 28 (uker)+1(dager)og frem til fødselen.

Her kan dere som er i denne perioden av svangerskapet møtes og diskutere og utveksle erfaringer. Husk at vi alle er forskjellige og at det finnes mange sannheter!

Vi har bestemt, etter sterke ønsker fra dere, at du på dette forumet også kan være anonym. Dette kommer vi ikke til å endre på siden det ikke er mulig på så mange av de andre forumene.

Riktig lykke til videre, hilsen jordmor Siri

Skrevet

Gleder meg! Er 27+4 i dag og 28+0 på onsdag=) Da skal vi på 3. tri ja=)

Skrevet

Så feil kan man altså ta (altså jeg). Jaja. Har ikke hastverk, jeg.

Dere får bare holde ut med oss en uke til.

Skrevet

Jeg er 28+0 i dag.

Alle andre steder sier man at tredje trimester begynner da, men her må man visst vente en dag til...

Skrevet

Jeg er også 28 uker + 0 i dag og er da omsider klar for 3. trimester! Jammen på tide. Lykke til videre, alle sammen! Og sees etterhvert i 3. trimester.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...