Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Hadde en litt ekkel opplevelse akkurat nå. Kjente at gutten min var veldig urolig, sparket masse og snurret lizzom skikkelig rundt der inne i magen. Plutselig begynnte hele magen og riste, så nesten ut som at lillegutt der inne fikk ett anfall el no, eller er det bare kramper i magen som kommer når ungen er ganske urolig ?? Det varte bare i noen få sekund, og han sparker og er ganske livlig igjen nå men hva er det som skjer lizzom ??
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Har også kjent dette...las her inne at det var babyen som tisset!?
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Ja, jeg leste det jeg også.. Men rister det så kraftig da ?? :S Og det har jo skjedd bare en gang, og unger tisser vel mer enn det ?
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 hehe, ja sant nok! Har kjent det noen ganger, men de tisser nok mer enn det ja Men det dirret veldig hos meg i alle fall, kunne se hele magen riste, rart det derre, hehe Men tror nok ikke at det er noe farlig/galt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå