Gå til innhold

Sko

Sanasol har 2 herlige jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har begynt å bruke sko til sine små enda? Det er jo så mye snø ute, og de fleste vinterdressene har hull til foten med strikk under. Vi er en del ute og aker for tiden, og da må man ha noe varmt og vanntett på beina. Vi brukte først Stonz, men de er jo mer vann/vindtette enn varme tror jeg. Jeg har kjøpt et par skallsko som for tiden passer bra i dressen, men etter hvert må vi vel investere i sko. Noen som har skotips å by på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har igrunn ingen forslag til sko jeg. Bruker Stonz skoene med ekstra par gode varme sokker inni, virker ikke som om snuppa har vært kald frem til nå. Men det er klart at om man er ute i lengre tid så tror jeg nok det kan være greit å investere i noen skikkelig gode sko ja.

Skrevet

Har ingen tips jeg heller. følger spent med på svar, for jeg trenger de tipsen jeg kan få på dette området.

Skrevet

Min søster mener bestemt at sko er minst like kaldt for barn som ikke går, som evnt stonz.. Jeg bruker Reima sine vind/vanntette sokker med fleecefor og et par gode ulvang-sokker inni dem. lillem har ikke vært kald foreløpig.

Nå vil ikke jeg påstå at min søster er fasiten, men noen ganger er det greit å få svar fra noen som har prøvd en vinterdag før...

Men hun kan anbefale elefanten skoene. goretex og godt for!

Skrevet

Jeg tror nok at søster'n din har et poeng, særlig om barnet skal f eks sitte på akebrettet og ikke være nær bakken med foten. Nå har jo Mia begynt å gå litt inne rundt bordet og sånn, og i bhg kommer hun sikkert til å gå ganske kjapt. Men jeg skal sjekke sko fra Elefanten :-)

Skrevet

Helt enig at barn som ikke går ute nok ikke trenger sko, i hvert fall ikke før de begynner i barnehage. Men siden Amanda har begynt å gå har vi kjøpt et par goretex sko til henne (men hun klarer fortsatt ikke å gå ute i snøen da...). Det som er viktig å tenke på er at de er store nok, "enkelt" å få ner foten, godt fodret og at de støtter foten bra.

Skrevet

Vi har lurt på det samme, men foreløpig har det vært begrenset med uteaktivitet så vi har klart oss med vindtette/forede "sokker". Småtten er jo flink til å reise seg opp og gå inne, men ute med alle lagene med klær blir det lite gåing og mer sitting på akebrettet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...