storebror og junibaby=) Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 bortsett fra at man ikke treffer tidspunktet riktignok. Var på innvendig UL(rutinekontroll føre vi ble prøvere igjen)Der så alt OK ut. prøvd snart 1 år nå. Sambo hadde betennelse i bitestiklene,jeg er jo livredd for at det har svekket dems egenskaperr=( Er det vanskelig å få testet sæden??
Babyønske �� Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Hei. Dette har jeg også spekulert mye på. Og jeg har brukt nettet aktivt for å prøve å finne svar. Jeg har sverget til alternativ medisin for å finne svar. Jeg har større tro på teorier innenfor det enn innenfor skolemedisinen. Jeg syns det virker som terskelen for å finne løsninger til infertilitet er høy innenfor skolemedisin. De har noen få teorier de holder seg til og det er det liksom. Det er altfor lite fokus på hormoner og den rollen de har syns jeg. Men leser man innenfor alternativ medisin spiller hormoner og hormonbalanse en stor rolle. Når det gjelder meg selv har jeg noen ideer for hva som gjør at jeg ikke blir gravid. Det er hovedsaklig hormonubalanse og dårlig blodsirkulasjon + generelt blokkeringer i kroppen. Foreløpig har jeg ikke oppsøkt noe hjelp. Bortsett fra noen behandlinger hos healer. Men på grunn av økonomien måtte jeg gi meg for tidlig. Ellers har jeg realtivt stort inntak av vitaminer og kosttilskudd. Dette var kanskje ikke direkte svar på det du lurer på. Men det er hvertfall de tankene og svarene jeg har kommet fram til disse månedene vi har prøvd, og for vår del så ser det foreløpig ut til at problemene ligger hos meg. Men ang sædprøve, så er vel det noe av det første de vil teste. Så når dere har prøvd i snart et år kan dere jo bare oppsøke lege. I og med at der har vært et "problem" i testiklene, så kan det jo være at de tar det derfra.... Lykke til videre :-)
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Vet ikke hvor du bor, men jeg fikk med henvisning fra min gyn til mannen min slik at han kunne dra på Rikshospitalet og få sjekket svømmerene sine. Eller så kan man vel ta kontakt med fastlege og få henvisning derfra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå