Gå til innhold

Plutselig hevelse i beinet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de siste ukene fått hevelser i beina. Men i dag er plutselig det ene beinet/foten veldig mer hoven enn det andre og det kom nå i løpet av formiddagen. Skikkelig klubbebein! Har ikke orket å ha på sokker for det presser for mye.

Noen som har opplevd det samme? Kan det være farlig når det har kommet så fort? Kan det ha noe med at jeg har gått og stått litt den siste timen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke for å skremme deg, men jeg ville ringt legevakten og spurt der om råd med en gang! I hvertfall hvis det i tillegg gjør vondt. Kan være blodpropp..

Skrevet

Er ikke vondt. Lurer på om det kan komme av at jeg har stått og strøket klær og puslet litt her. Litt rart at det bare er det ene benet som er ekstremt hovent.

Skrevet

Jeg ville og ringt føden/legevakt dersom jeg var deg. Høres unormalt ut at det ene beinet skal hovne opp så mye, så fort.

Lykke til:)

Gjest venter_på_jenta_mi!*høygravid*
Skrevet

Jeg hadde samme problemet for noen dager siden. Var på sjekk hos legen rett etterpå hvor di sjekket urinen og blodtrykket. Kan jo være tegn på svangerskapsforgiftning. Men alt var helt i orden med meg,så var kun en væskesamling i kroppen. Vil nok anbefale å ta en rask test av urin og blodtrykk for å utelate svangerskapsforgiftning.. Drikker du forresten mye for tiden? Uten att du går ekstra på do? Det gjorde jeg.. Nå er den verste hevelsen over for meg. Så trenger ikke være noe,men greit å sjekke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...