Gå til innhold

Film opå disney

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har på kort tid hørt to familier som sliter med at barna får se på en spesiell film på disneychannel. Den handler om to jenter, der den ene bor hos mor og den andre hos far.Så bestemmer de seg for å ødelegge for de nye partnerne deres, og alt ender med one big happy family:/ Spesielt i den ene familien fortviler faren, fordi mamman lar ungen se på denne hver gang den går. Og ungen ser for seg at dette kan ordne seg, og det samme gjør mamman!! Her er det far som har forlatt mor i begge tilfellene, og ungene gjør sitt beste for å få drømmen til å gå i oppfyllelse.

Jeg skjønner ungene, men synes det er grusomt av de foreldrene som gjør dette mot dem. Og gir næring til denne drømmen som aldri kommer til å bli virkelighet. Flere som sliter med denne filmen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men herregud!Tror du virkelig biomor lar barna se denne filmen i håp om at barna selv skal få noen ideer?Du er ikke litt vell paranoid nå?!

Jeg har selv sett denne filmen flere ganger, og det er en helt grei "happely-ever-after"klisse film!

Har selv barn fra før!Og han har aldri tenkt tanken på å skulle leve ut filmen!

Da må barna nektes å se ganske mye da!Om man virkelig er så redd for at barna skal bli påvirket!

Nei, jeg er jammen glad at du ikke er min stemor,om du skal klare å tolke det dit henn at JEG er en dårlig mor,med stygge baktanker fordi jeg lar barna mine se en barnefilm på Disneychannel!!!

Skrevet

Ha ha ha ha ha ha ha..........*ler så jeg griner*

DEN var ny....ha ha ha

Skrevet

Foreldrefellen med Lindsay Lohan... Jeg kan ALT det er å vite om Disney.

Denne filmen er da helt uskyldig. Snakk om å henge seg opp i smårusk og fillesaker. Når man henger seg opp i en uskyldig barnefilm, er det noe annet som er problemet tror jeg.

Forøvrig så var denne forloveden til faren en skrekkelig lykkejeger, så det var veldig fint at filmen endte som den gjorde.

Skrevet

HI her.

ja, det kan sikkert sees på som en liten filleting. Men når et barn ser denne filmen HVER GANG den går (mens hun er hos mor), og de sammen sitter og snakker og drømmer om at dette kan bli virkelig(barnets ord), så er det ikke like uskyldig lenger kanskje. Dette er ikke mitt stebarn, så historien kan sikkert modifiseres litt. Jeg har heller ikke sett filmen, men dette er hva jeg fikk fortalt. Men jeg kan jo forstå et barn som drømmer seg vekk i denne filmen når det helst vil at mamma og pappa skal bli sammen igjen.

Skrevet

Nå vet ikke jeg hva film det dreier seg om, men kan da se utfra hvordan den er beskrevet at det kan tenkes den blir brukt for få barn til å tenke tilsvarende, og det kan sikkert også tenkes at noen barn kan være uheldig opptatt av den. Uten at det trenger å bety at ingen skilsmissebarn burde se den. Det er jo litt barnslig det hele. Foreldre som skiller lag har som oftes en god grunn for det, og ikke er det så lett for voksne å bare skulle fortsette der en slapp etter store problemer og etter en har involvert seg med andre. Litt virkelighets fjernt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...