Prinsen & spiren Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Unnskyld meg , må bare spørre om noe frekt noe. I hver pp hvor ofte har dere sex da? (Ofte har dere sex i el - periode og utenom)?
Prinsen & spiren Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 6. januar 2008 dytte litt;p føler vi ikke utnyttet el-perioden nok. : (
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Vi har vel sex omtrent like mye gjennom måneden. Oftest 4-5 ganger pr uke, i slitsomme perioder 2-3 ganger pr uke. Men det varierer vel mye fra par til par tenker jeg, og alt er vel like normalt.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 vi hadde sex hver dag .. men det har vi hatt uansett el eller om det var en annen dag
Prinsen & spiren Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. januar 2008 Kan svare for min egen del og. Vi har sex - et par ganger i uken.. Under el har vi ofte sex 2 ganger om dagen...
Babyønske �� Skrevet 6. januar 2008 #7 Skrevet 6. januar 2008 Vi har nok generelt lite sex i forhold til de fleste. Kan ofte bli bare en gang utenom eggløsningsperioden. I eggløsningsperioden har vi sex annenhver dag i en ukes tid. Men kan hende det blir hver dag denne perioden.... bare for å ha prøvt det også liksom
Prinsen & spiren Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. januar 2008 Takk for at dere vil svare på slike private spørsmål. Ble litt "lettet" nå.. Trodde folk hadde sex fire fem ganger i løpet av el-perioden. Men, det viser seg å ikke stemme Bare jeg som hadde fått det inntrykket. Da håper jeg at mensen ikke kommer tuslenede om en ukes tid;)
Prinsen & spiren Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 6. januar 2008 fire fem ganger hver dag altså. Hehe
Babyønske �� Skrevet 6. januar 2008 #10 Skrevet 6. januar 2008 4-5 ganger for dag ser jeg ingen grunn til at man skulle ha. Ikke 2 ganger om dagen heller for den saks skyld. Annehver dag skal egentlig holde. Er man sikker på god sædkvalitet kan man kjøre på med sex en gang daglig.
Prinsen & spiren Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 6. januar 2008 Det høres bra ut. Da burde vi ha ganske gode odds da.. Men, er nok bare å smøre seg med tålmodighet tror jeg=)
<3 qleopatrice <3 Skrevet 6. januar 2008 #12 Skrevet 6. januar 2008 1 -2 ganger dagen.... det var en drøm for samboer min, han ønska nesten at det ikke klaffa på første pp...
Prinsen & spiren Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 6. januar 2008 heheheh.. :-) Du fikk også det til på første forsøk. Jammen er det mange av dere. Vi er inn i vår tredje. Alle gode ting er tre håper jeg ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå