Gå til innhold

Frekt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Unnskyld meg ,

må bare spørre om noe frekt noe.

I hver pp hvor ofte har dere sex da?

(Ofte har dere sex i el - periode og utenom)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytte litt;p

føler vi ikke utnyttet el-perioden nok.

: (

Skrevet

Vi har vel sex omtrent like mye gjennom måneden. Oftest 4-5 ganger pr uke, i slitsomme perioder 2-3 ganger pr uke. Men det varierer vel mye fra par til par tenker jeg, og alt er vel like normalt.

Skrevet

Okej, takk for svar ;-)

Skrevet

vi hadde sex hver dag .. men det har vi hatt uansett el eller om det var en annen dag

Skrevet

Kan svare for min egen del og.

Vi har sex - et par ganger i uken.. Under el har vi ofte sex 2 ganger om dagen...

Skrevet

Vi har nok generelt lite sex i forhold til de fleste. Kan ofte bli bare en gang utenom eggløsningsperioden. I eggløsningsperioden har vi sex annenhver dag i en ukes tid. Men kan hende det blir hver dag denne perioden.... bare for å ha prøvt det også liksom

Skrevet

Takk for at dere vil svare på slike private spørsmål.

Ble litt "lettet" nå.. Trodde folk hadde sex fire fem ganger i løpet av el-perioden. Men, det viser seg å ikke stemme :) Bare jeg som hadde fått det inntrykket. Da håper jeg at mensen ikke kommer tuslenede om en ukes tid;)

Skrevet

fire fem ganger hver dag altså. Hehe

Skrevet

4-5 ganger for dag ser jeg ingen grunn til at man skulle ha. Ikke 2 ganger om dagen heller for den saks skyld. Annehver dag skal egentlig holde. Er man sikker på god sædkvalitet kan man kjøre på med sex en gang daglig.

Skrevet

Det høres bra ut. Da burde vi ha ganske gode odds da..

Men, er nok bare å smøre seg med tålmodighet tror jeg=)

Skrevet

1 -2 ganger dagen.... det var en drøm for samboer min, han ønska nesten at det ikke klaffa på første pp...

Skrevet

heheheh.. :-)

Du fikk også det til på første forsøk. Jammen er det mange av dere.

Vi er inn i vår tredje. Alle gode ting er tre håper jeg ;)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...