jente08&jente2010<3 Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 veit ikke om nicket stemmer, men har fulgt med på innleggene dine de siste dagene, og får så vondt av deg...ikke sett deg noe særlig på msn heller... blir du satt igang? eller hva skjer egentlig? du kan da ikke gå rundt å ha så vondt?? masse klemmer til deg:)
LilleMagen Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Hei snuppa. Nei er så mye mas på msn, så orker ikke innpå dit. Har ike hatt så god tid til det heller. Først kom jeg på legevakta i romjula fordi jeg hadde så vondt. De trodde jeg hadde urinveisinfeksjon, så jeg fikk pencilin. Det hjalp ikke, så etterhvert (etter en ukes tid) så ble jeg sendt til føden fordi de trodde jeg hadde sv.skapsforgiftning. Men prøvene var heldigvis negative der, så det er ikke det som feiler meg. Jeg blir ikke bedre noen gang, og har til og med fått sovepiller for å få sove. Det hjalp lite, så nå skal jeg på føden imorgen. Skal ligge der til observasjon noen dager, til de kanskje finner ut hva det er. Kan hende fødselen blir satt igang, det vet jeg ikke. Men jeg måtte være forberedt på det sa mi kjære jordmor. Er fryktelig redd nå, men vet at babyen bare har det bra, så da går det greit. Er bare jeg som har det vondt og ikke får sove. Har SKIKKELIG mageknip øverst oppi magen, under "sternum" eller hva jordmor sier. Mellomgulvet. Det gjør at jeg har så trykk på lungene at blodtrykket stiger masse. Hadde gått opp 3 kilo på noen dager, men hadde gått ned igjen nå. Så det var nok bare noe væske som hadde samlet seg der og da... Håper de finner ut hva det er. Så skriver jeg nok noe inne her igjen etterhvert, når jeg vet mer. Takk for at du tenker på meg. Koselig =) Lykke til med deg også da, om det skjer noe før jeg snakker med deg igjen. Tenk nå er gullene våre her snart =) =) =) Klemmepå
jente08&jente2010<3 Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2008 hei du:) oj...hatt litt av en økt du da:( er så kjedelig da det skal bli sånn..ødelegger så mye. men er utrolig hvor mye bare tanken på at babyen har det bra hjelper. kan det være svangerskapsforgiftning da? spennende om du blir igangsatt da:) muligheten er jo der....for de lar deg vel ikke gå sånn så lenge... for du trenger jo tross alt energi til å klare fødselen også.? for vil tro du ikke har igjen så mye overskudd nå? samme her, msn er et mas og styr om dagen..alle maser i ett sett, så er ikke der så mye selv faktisk...man blir jo så sliten da alle skal mase og spør om det skjer noe. babyen kommer jo ikke noe fortere for det:) husker da vi begynte å snakke sammen, da var vi 5\6 uker på vei.haha....og nå skal vi føde:) kjempegøy:) er spent på hva slags kjønn du får:) men jeg holder en knapp på jente..hehe:) men håper du får mulighet til å oppdatere litt her inne...skal følge med jeg:) så får du ha masse masse lykke til:) ta vare på deg selv:)tenker på deg:)
LilleMagen Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Er nok ikke sv.forgiftning siden prøvene var fine sist =) Men huff, jeg er redd... Ta godt vare på deg selv du også, så snakkes vi. Tenker på deg også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå