Gå til innhold

Sex med afrikanere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt at afrikanere er så flinke elskere. Er dette virkelig sant? Har hatt noen fantasier om dem, de ser jo så store ut der nede :) Noen som har prøvd sex med dem her inne??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd og det var ikke noe å skryte av. Rett og slett dårlig. Men det er sikkert like individuellt som andre menn. Tror ikke det er sånn at noe folkeslag er bedre i sengen enn andre.Og størrelsen er nok heller ikke veldig mye større i gjennomsnitt.

Skrevet

Bare tanken gjør meg kvalm...

Skrevet

Dette er noe av det mest rasistiske og fordomsfulle jeg har lest på lenge! Er selv sammen med en mann fra Kenya (et land i Afrika) og vi har et barn sammen.. Han er en fantastisk mann, har ikke HIV, er passe stor nedentil..og som i andre forhold: blir sexen vår bare bedre ettersom vi blir bedre kjent og mer glad i hyevrandre.

" Afrikanere" er selvsagt like forskjellige som "europeere"- skulle likt å høre en mann fra etiopia spørre om "europeiske jenter er bra i senga".."eller om europeiske jenter har store pupper?"

Jenter, hev dere over sånne generaliseringer, og skulle dere bli forelsket i en mann fra et afrikansk land, så be han om å ta en hivtest først hvis dere er i tvil..

Skrevet

signerer deg jeg mamafrika... makan til tøysete og rasistisk tull. er ikke mer å si om den saken...

Skrevet

Dette er ikke ett rasistisk innlegg. Asiatere har faktisk gjennomsnittlig mindre penis enn hvite og svarte. Svarte og hvite har omtrent lik størrelse har jeg lest i undersøkelser. Bare en ymter om at det er noen forskjeller skriker noen ut om rasisme. Det er ikke lurt å ha sex med en afrikaner, HIV er ett kjempe problem, så du med kjæreste fra kenya vet nok at det er lurt å ta hiv test før sex og det er ikke rasistisk å si. Selvsagt er det mange land i afrika og mange forskjellige kulturer der, alikevel HIV og AIDS er ett kjempe stort problem i Afrika Jeg er ikke rasist men realist.

Skrevet

Det er da store forskjeller i forekomst av hiv i afrika også. Det er vel ingen man kan være sikre på selv i norge. Det er ikke akkurat sånn at man kan se utenpå et menneske om det har hiv eller ei. Masse hiv i USA også. Jeg er selv sammen med en mann fra et afrikansk land. Vi venter nr to og har vært sammen i snart ni år. Sexen utvikler seg etter som man blir kjent som i de fleste forhold. Dette ble for mange generaliseringer og synsninger etter min smak. Det er som regel større forskjeller innad kjønn enn mellom kjønn, og det samme mener jeg om kulturer. Man har mange av de samme barnesangene og barnelekene selv om man er født på to forskjellige kontinenter. Dropp fordommene og bli kjent med ulike kulturer før dere uttaler dere!

• 1 måned senere...
Skrevet

min afrikaner er i hvert fall god i senga og har en stor en.nå vet jeg hva god sex er he he.

fordømmelse er usikkerhet og uvitenhet.

Skrevet

Var dette et rasistisk innlegg???

Jeg synes ikke det.....

Noen av dere er ute med klørne med en gang....og begynner å rope rasisme for ingenting.

Jeg synes ikke afrikanere er spsielt bedre enn norske menn i senga....men flere av de mørkhudede mennene jeg har ligget med har hatt større penis enn de hvite....

De beste elskerne er afroamrikanere.....herregud de er såååå sexye....og deilige og bestemt og full av selvtillit....

• 1 måned senere...
Skrevet

Mannen min er i alle fall god og han er afrikaner. Vi har ofte sex. Han er veldig omtenksom og oppmerksom, og jeg kunne ikke tenke meg noen annen enn han. Vi har vært sammen i ti år og har fortsatt sex 3-4 ganger i uka selv med en ettåring i naborommet og en baby i magen. Han er gjennomsnittelig stor utstyrt, ikke noe ekstremt i hverken den ene eller andre retningen. Også er han så ren, vakker og naturlig flott kropp som jeg smelter helt av. Og ikke minst den flotteste rumpa og ryggen jeg noen sinne har sett! Sukk! Håper han kommer hjem fra jobb snart....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...