Gå til innhold

Karomamma:-)

Attpåklatten :-)™

Anbefalte innlegg

Skrevet

Imorgen skal jeg i møte rett rundt hjørnet for der du bor:-))

Håper dere koser dere på aketur idag!

Her har lille rosa akkurat kommet inn, med røde roser i kinn. Nå er det lunsj og så ut igjen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å jøss i all verden! Hvor nære da? Når er det på dagen? Rekker vi en kaffe? Jeg har fleksibel arbeidstid som du vet og såvidt jeg husker bare et møte kl 10:00 i morra...

Vi akte mest i går vi. På slutten av akingen i går hadde hun et lite ramle-av-brettet-uhell som gjorde at hun helst ville være inne i dag. He he, tror pappaen ga henne litt for stor fart... Så i dag ble det bare hopping i snøen og tur på beina :)

Og cafébesøk ble det etterpå, det var deilig å komme inn i varmen. Huttetu for et vær, bedre i dag egentlig :)

Skrevet

Kl 10 i Dælenenggt:-)

Aking er kult!!!

Skrevet

Jeg kan ringe deg når jeg er ferdig på møte så kan vi se om det passer med kaffe da:-)

Hvor skal du på møte?

Skrevet

Jeg skal helst være litt på kontoret i morra... Men det er bare 8 min å kjøre hjem, så du må gjerne ringe meg :)

Skrevet

Jobber du i nærheten av Storo? Tenkte kanskje vi kunne møtes på midten da vet du:-)

Skrevet

Nei, men vi får se om det kan ordne seg likevel. Det kommer litt an på hvor lenge møtet mitt varer, men vi snakkes i morgen!

Skrevet

Den er god:-)

Jeg skal tilbake til hjembyen etter møtet,så det er fint om vi evt kan møtes på veien:-) Innbilte meg at du jobbet i retning Storo..........så feil kan man ta;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...