Vetlemori Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Har dere fått fødselsattest på barna deres? Hvor fikk dere i så fall det? Jeg fødte for 7 uker siden og har ikke fått fødselsattest!? Fikk et skjema fra NAV der jeg skulle skrive hva barnet heter. Men den sendte jo jeg bare inn igjen etter at jeg hadde fylt den ut.. Skulle jeg tatt kopi av den eller? Bare lurer:-)
"husmor"med lille Nora Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 vi fikk den ca 3 uker etter vi sendte inn navn på Nora. fødselsattesten får du når de har registrert navnet til ungen din. det kan ta tid.. eg tok ikke kopi av den eg skrev navnet til Nora på. du får en i posten. vis du syns det tar lang tid så kan du ringe NAV:
Vetlemori Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2008 Ok, da er den sikkert rett rundt hjørnet! Takk for svar:-)
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 får ikke fødselsattesten fra nav men fra folkeregisteret. Har du sendt skjemaet derfra til nav istedenfor tilbake til folkeregisteret er det nok derfor det tar sånn tid.... Ring ligningskontoret og hør du.
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 De sender deg fødselsattest når du har fylt ut, og sendt inn skjemaet. Du kan ringe å purre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå