Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Men har 3 cm åpning,og kjenner ingenting. Har ikke kynnere engang.. Men hvor lenge kan jeg gå sånn da tro?
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 i bergen må man gå vertid i 17 dager, før vi blir satt i gang. er 14 dg over tiden, så onsdag er siste dag for meg
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 å dæven! jeg kan enda se langt frem i tid for fødsel med andre ord. er 7 dager over termin i dag. og skikkelig lei!!!! ser ikke ut for det skjer noe heller....så venter bare på tlf fra sykehus ang overtids sjekk
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Er det sant? er selv 5 dager over...må jeg vente sååå lenge på igangsetting på Haukeland?? hva om man ikke har sovet på 4 dager da og det går utover helsa? Kna man presse seg tilå bli satt igang?
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 hm..på lillehammer lar de gravide gå max 11 dager over tiden... er på en stor sjekk md UL osv 7. dagen over termin..og bestemmer da om man ska sette igang el se an noen dager til... rart d er så stor forskjell..
Me & Ne Skrevet 6. januar 2008 #7 Skrevet 6. januar 2008 Er forsåvidt glad jeg ikke trenger å settes igang,men iom at jeg har åpning og ikke kjenner noe lurer jeg på hvor mye man kan åpnes uten at det merkes? Hører jo at noen har veldig vondt fra 1 cm så jeg er vel heldig da,men vil jo gjerne bort igjen før det plutselig er 10.. Men det hører vel til sjeldenheten
ALMA1 Skrevet 6. januar 2008 #8 Skrevet 6. januar 2008 17 dager over før de setter igang?? Ohoi....på levanger sykehus så setter de igang etter 12 dager over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå